Super mooi om te lezen, zo'n doorzetter die 't zelf repareert! Ben erg benieuwd naar je verhaal als 't straks klaar is, wat je gedaan hebt met hopelijk een paar foto's erbij (handleiding hoe het zootje los moet :-))
Ik vermoed dat bij mij ook de voorste geleiders niet meer helemaal goed zijn. M'n dak gaat nog prima open en dicht, alleen zit er 2 seconden vertraging op 't dak, alsof er speling tussen staalkabel en geleider zit. Ook gaat 'ie bij mij de laatste 10 cm niet open. Die 50 euro, was dat voor 2 van die blikjes (reparaturblech)? Succes met je tandwiel!
open sky
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
[quote="falcon"]Super mooi om te lezen, zo'n doorzetter die 't zelf repareert! Ben erg benieuwd naar je verhaal als 't straks klaar is, wat je gedaan hebt met hopelijk een paar foto's erbij (handleiding hoe het zootje los moet :-))
Ik vermoed dat bij mij ook de voorste geleiders niet meer helemaal goed zijn. M'n dak gaat nog prima open en dicht, alleen zit er 2 seconden vertraging op 't dak, alsof er speling tussen staalkabel en geleider zit. Ook gaat 'ie bij mij de laatste 10 cm niet open. Die 50 euro, was dat voor 2 van die blikjes (reparaturblech)? Succes met je tandwiel! [/quote]
ja, dat is hem, speling zit er bij er ook speling op iets van 2 cm. maja. het werkt wel.
hij gaat weer open en dicht. wel heb ik nog problemen met het tandwiel wat makkelijk overslaat. het huis waar hij in draait is een beetje uit fatsoen. Ik heb het zo ver mogelijk op geridderd en kan het dus nu gebruiken. wat heel fijn is. Ik kan me namelijk mateloos irriteren aan iets wat het niet doet
kwaaltje zeg maar.
Groetjes Thijs
Ik vermoed dat bij mij ook de voorste geleiders niet meer helemaal goed zijn. M'n dak gaat nog prima open en dicht, alleen zit er 2 seconden vertraging op 't dak, alsof er speling tussen staalkabel en geleider zit. Ook gaat 'ie bij mij de laatste 10 cm niet open. Die 50 euro, was dat voor 2 van die blikjes (reparaturblech)? Succes met je tandwiel! [/quote]
ja, dat is hem, speling zit er bij er ook speling op iets van 2 cm. maja. het werkt wel.

Groetjes Thijs
- k.veenstra
Kwestie van alles goed smeren, dan blijft het allemaal goed werken