[quote="Romulus"][quote="@lf"]Overigens zag ik geen FSI op de achterzijde staan of heb ik niet goed gekeken. Schijnbaar verschillen de aanduidingen op de achterzijde nogal.[/quote]
Dat lijkt te kloppen, zie
bij de buren. De conclusie is dat bij Audi vanaf modeljaar 2005 de vermelding FSI niet meer gevoerd wordt. Nu is de vraag aan Cees, is het inderdaad een modeljaar 2005? (en niet zoals ik, spieken bij
ovi.rdw.nl) :ugeek:[/quote]
Ja, 1e eigenaar vanaf 15 dec 2004 Audi Ingolstadt. Overgedragen en op naam koper 25 januari 2005. Wat ik begrepen heb is dat vanaf eind 2004 je kon kiezen wat je achterop wilde hebben. Ik heb ook al FSI's gezien met helemaal niets!
Leuk om te vermelden misschien: Auto stond op Mobile vermeld als bouwjaar jan 2005.
Ik checkheft nagekeken en zie 15 dec 2004 afgeleverd aan Audi. Heb dit aangekaart bij verkoper en vermeld dat wij hier in Nederland met jaren werken dus geen 2005 maar 2004. Hoofd verkoper erbij gekomen en deze gaf mij gelijk en vroeg mij of ik, met duizendmaal verontschuldigingen, een korting van 500 euro wilde accepteren. Laat ik nou net geprobeerd hebben om met mijn Hollandse koopmansmentaliteit een paar honderd euro er af te lullen(ik had toch al besloten te kopen al was het een 04). Kreeg geen poot aan de grond. Er stonden meer dan 200 auto's en alleen deze A2. Is zo weg zei de verkoper. Dus 500 euro geaccepteerd maar dan wel uitvoerkenteken opnaam verzorgen. Hij ging accoord. Deal dus en iedereen blij.
groet,
Cees