die hoek van friesland kom ik eigenlijk nooit.,
Morgen een poging gaan doen om de draagarmen/schroefset te plaatsen.
Ik zit met 1 vraagje., het toplager van de schokbrekers achter, zitten deze in de wielkuip vast., of moet ik in de auto achter de bekleding zijn?
Al een tijdje aangemeld maar nu eens voorstellen: Sancho
- Audi_gekkie
=D> Wauw mooi spul!
Wat is dit voor merk?
Wat is dit voor merk?
De schroefset zelf is van JOM , ziet er goed uit., maar is/blijft een budget set., (goedkoopste wat ik kon vinden.) dus kijken hoe het zich houdt.
de Topmounts zijn van "silver project" = poolse ebay shop.
_Ik zit met 1 vraagje., het toplager van de schokbrekers achter, zitten deze in de wielkuip vast., of moet ik in de auto achter de bekleding zijn? _
de Topmounts zijn van "silver project" = poolse ebay shop.
_Ik zit met 1 vraagje., het toplager van de schokbrekers achter, zitten deze in de wielkuip vast., of moet ik in de auto achter de bekleding zijn? _
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ziet er flitsend uit! Hoop dat het net zo goed gaat rijden als dat het eruit ziet.
Om de schokbrekers achter te vervangen moet je de wielkuipen aan de binnenkant demonteren. De schroeven zitten ook aan de onderkant van de auto. Haal de wielen maar eens los en werp maar eens een blik. Redelijk eenvoudig klusje.
Om de schokbrekers achter te vervangen moet je de wielkuipen aan de binnenkant demonteren. De schroeven zitten ook aan de onderkant van de auto. Haal de wielen maar eens los en werp maar eens een blik. Redelijk eenvoudig klusje.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16