schoonspuiten van de motor
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Behandelen met koud reinigingsmiddel werkt beter, indien mogelijk met luchtdruk (compressor) en reinigingsmiddel in kerospuit doen.
Je kunt hiermee veel gerichter schoonmaken en de delen die je niet wilt doen ontzien.
Theo
Je kunt hiermee veel gerichter schoonmaken en de delen die je niet wilt doen ontzien.
Theo
Denk inderdaad om de draaiende delen als dynamo etc. en stekkers.
En vooral ook om het milieu, er gelden niet voor niets strenge tegels
voor bedrijven die dat soort schoonmaakklusjes doen. Ik heb eens gelezen
dat 1 drupje olie een miljoen liter grondwater kan verpesten!
Succes met de voorjaars schoonmaak,
Gompie
En vooral ook om het milieu, er gelden niet voor niets strenge tegels
voor bedrijven die dat soort schoonmaakklusjes doen. Ik heb eens gelezen
dat 1 drupje olie een miljoen liter grondwater kan verpesten!
Succes met de voorjaars schoonmaak,
Gompie
[quote="Menno & Tamara"]Vorige week toch maar de hogedrukspuit op het motorblok gezet!!
Ziet er weer als nieuw uit, foto's zal ik snel posten op de site.
Menno[/quote]
Hallo Menno,
Post jij even wat foto's op de site en zet dan gelijk wat foto's in de foto galerij,
van Tamara ehhh :oops: de A2 bedoel ik natuurlijk.
groet Rens
Ziet er weer als nieuw uit, foto's zal ik snel posten op de site.
Menno[/quote]
Hallo Menno,
Post jij even wat foto's op de site en zet dan gelijk wat foto's in de foto galerij,
van Tamara ehhh :oops: de A2 bedoel ik natuurlijk.
groet Rens
[quote="Menno & Tamara"]Vorige week toch maar de hogedrukspuit op het motorblok gezet![/quote]Dat heb ik nog niet gedurfd maar ook niet nodig gehad (blok is schoon en droog). Gisteren wel eens met de stofzuiger huisgehouden bij de scharnieren van de achterklep en van daar omlaag. En tevens de motorkap eraf gepakt en ook daar alle losse rommel opgezogen. Onze overburen hebben een lariks in de voortuin - prachtige boom, maar hij geeft nogal wat naalden in deze tijd van het jaar. Rondom de ruitenwisseras lag een hele berg en ook in de motorruimte her en der. Het slangetje van de waterafvoer naast de ruitenwisseras even afgenomen door de slangklem in te drukken met de waterpomptang, en fijn leeggezogen. Er was in driekwart jaar toch heel wat zooi bij elkaar gekomen; allerlei naalden en blad. Goed gevoel dat hij schoon de winter in gaat.