Verwarmde spiegels??

Discussie over het exterieur van de A2
ovi322
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

25 nov 2010, 20:29 0 x

[quote="arjan"]Hoi ovi 322

Ja dan heb je zeker geluk. Maar denk omdat jou auto is geimporteerd uit duitsland(of niet)daar hebben ze die optie er vaak standaard op zitten.

Gr Arjan[/quote]

Hij komt inderdaad uit duitsland dat zal de reden zijn.
Romulus

25 nov 2010, 22:42 0 x

[quote="ovi322"]Hij komt inderdaad uit duitsland dat zal de reden zijn.[/quote]Dan dus ook met Winterpakket, ik geloof wel dat de meesten dat daar hebben. Je hebt dan vermoedelijk ook verwarmde ruitensproeiers:
[quote="www.audi-a2-museum.de"]Winterpaket, beide Außenspiegel und Scheibenwaschdüsen beheizt - ideal für die kalte Jahreszeit[/quote]
Mijn "Hollander" heeft het niet. De uitrusting lijkt nog het meest op het Style-pakket.

Ik zal eens zien of ik Sint of de Kerstman langs de Audi-schappen kan sturen, die spiegelverwarming is wel een verdomd fijne extra. De Golf GL had het indertijd ook...
ovi322

25 nov 2010, 23:42 0 x

Ik ga morgen gelijk kijken of ik warmwater kan sproeien!
mvdklip

26 nov 2010, 11:57 0 x

Ik heb net even met mijn lokale Audi dealer gebeld. Het glas links kost daar 64,50 en het glas rechts 53,37 euro, maar dan heb je wel perfecte pasvorm.
ovi322

26 nov 2010, 13:02 0 x

[quote="Romulus"][quote="ovi322"]Hij komt inderdaad uit duitsland dat zal de reden zijn.[/quote]Dan dus ook met Winterpakket, ik geloof wel dat de meesten dat daar hebben. Je hebt dan vermoedelijk ook verwarmde ruitensproeiers:
[quote="www.audi-a2-museum.de"]Winterpaket, beide Außenspiegel und Scheibenwaschdüsen beheizt - ideal für die kalte Jahreszeit[/quote]
Mijn "Hollander" heeft het niet. De uitrusting lijkt nog het meest op het Style-pakket.

Ik zal eens zien of ik Sint of de Kerstman langs de Audi-schappen kan sturen, die spiegelverwarming is wel een verdomd fijne extra. De Golf GL had het indertijd ook...[/quote]

Inderdaad niet alleen de spiegels zijn verwarmd maar ook de sproeiers en dat kwam heel goed uit vanmorgen
mister

27 nov 2010, 13:51 0 x

Oppassen dat je ruit niet barst. Van heel koud en dan in een keer warm. Beste is toch gewoon krabben. Wordt anders een duur grapje. Denk dat voorruit van A2 ook niet echt goedkoop is.
Romulus

27 nov 2010, 17:05 0 x

[quote="mister"]Oppassen dat je ruit niet barst. Van heel koud en dan in een keer warm. Beste is toch gewoon krabben. Wordt anders een duur grapje. Denk dat voorruit van A2 ook niet echt goedkoop is.[/quote]Stel je van die verwarmde ruitensproeiers niet teveel voor. Het is niet dat er kokend water uitkomt! De sproeiers zelf worden een beetje verwarmd zodat ze niet dichtvriezen. Weliswaar zit er antivries in je ruitensproeier (dat hoop ik toch) maar doordat de alcohol mettertijd verdampt, kan de sproeier alsnog bevriezen (zeker in de rijwind). Ik ben even te lui om eraan te rekenen, maar ik denk niet dat het water meer dan handwarm wordt. Lijkt me voor de ruit volledig ongevaarlijk (anders zou Audi ook wel iets anders bedacht hebben...)
Menno

28 nov 2010, 20:14 0 x

ik heb ze jammer genoeg niet, ik dacht vandaag koud weer..beslagen spiegels, dus even de achterruit verwarming aan.....en jammer gebeurde niets met de spiegels.

:(
MN-NL

28 nov 2010, 22:41 0 x

Vandaag ook even getest: buitenspiegel rechts lekker warm, links nada.

Zeker een speciale versie van het winterpakket geweest, duh ????

(ik zal hem links eens uit elkaar halen bij gelegenheid, zal wel iets kaduuk zijn vrees ik)

Kan je trouwens aan de hand van stoelverwarming concluderen dat dan ook de spiegels verwarmd zijn?

Marc

(A2 met Duitse pedigree :roll: )
ovi322

29 nov 2010, 01:55 0 x

[quote="MN-NL"]Vandaag ook even getest: buitenspiegel rechts lekker warm, links nada.

Zeker een speciale versie van het winterpakket geweest, duh ????

(ik zal hem links eens uit elkaar halen bij gelegenheid, zal wel iets kaduuk zijn vrees ik)

Kan je trouwens aan de hand van stoelverwarming concluderen dat dan ook de spiegels verwarmd zijn?

Marc

(A2 met Duitse pedigree :roll: )[/quote]

Bij mij zit er spiegelverwarming op en ik heb geen stoelverwarming.
Dus dat gaat volgens mij niet op
Plaats reactie