Verwarmde spiegels??
Ik wil ook graag een verwarmde spiegel aanschaffen, is wel hard nodig met dit weer.
Maar voordat ik ga shoppen zou ik graag willen weten wat de bevindingen zijn. Hoe snel verwarmd ie? Zijn de spiegels binnen 5 min. vrij van ijs/condens??? Als dat zo is ga ik direct 2 bestellen.
En is spiegel zelf makkelijk te vervangen? Ik bedoel dan namelijk het glas zelf. Want ik heb electrische spiegels. Niet dat ik straks per ongeluk iets stuk maak.
Alvast bedankt voor de info...
Maar voordat ik ga shoppen zou ik graag willen weten wat de bevindingen zijn. Hoe snel verwarmd ie? Zijn de spiegels binnen 5 min. vrij van ijs/condens??? Als dat zo is ga ik direct 2 bestellen.
En is spiegel zelf makkelijk te vervangen? Ik bedoel dan namelijk het glas zelf. Want ik heb electrische spiegels. Niet dat ik straks per ongeluk iets stuk maak.
Alvast bedankt voor de info...
- ovi322
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
[quote="mister"]Ik wil ook graag een verwarmde spiegel aanschaffen, is wel hard nodig met dit weer.
Alvast bedankt voor de info...[/quote]
De spiegels zijn in een hand omdraai warm en schoon werkt super.
Hoe te vervangen weet ik niet precies maar volgens mij kun je ze eruit klikken.
Alvast bedankt voor de info...[/quote]
De spiegels zijn in een hand omdraai warm en schoon werkt super.
Hoe te vervangen weet ik niet precies maar volgens mij kun je ze eruit klikken.
Ik heb inmiddels glazen bij de dealer gehaald, maar nog niet ingebouwd vanwege de laag sneeuw die nu nog op de A2 ligt. :lol: Tot het eind van het jaar heb ik namelijk nog de beschikking over mijn lease A3 (sportback, 1.4T, DSG) en dus is de A2 iets minder in gebruik nu.
zijn zo schoon die spiegels!
inbouwen is niet zo heel moeilijk. aan de onderkant van de spiegel zitten 2 torx schroeven.
die even verwijderen, dan komt het zwarte kapje los. nu kan je zien hoe de spiegel zit vastgeklikt.
de palletjes voorzichtig wat terugbuigenen met wat prutsen heb je spiegel er zo af. erop is gewoon een kwestie van klikken. eerst boven, dan onder.
succes
inbouwen is niet zo heel moeilijk. aan de onderkant van de spiegel zitten 2 torx schroeven.
die even verwijderen, dan komt het zwarte kapje los. nu kan je zien hoe de spiegel zit vastgeklikt.
de palletjes voorzichtig wat terugbuigenen met wat prutsen heb je spiegel er zo af. erop is gewoon een kwestie van klikken. eerst boven, dan onder.
succes
[quote="mister"]En is spiegel zelf makkelijk te vervangen? Ik bedoel dan namelijk het glas zelf. Want ik heb electrische spiegels. Niet dat ik straks per ongeluk iets stuk maak.[/quote]Zie de link in mijn post op pagina 2: http://www.a2-freun.de/wiki/index.php/A ... .C3.BCsten
Ik zou de auto als het mogelijk is, hiervoor in een verwarmde garage zetten of de hele spiegel voor je begint met de föhn wat aanwarmen. Koud kunststof kan nogal bros zijn. Als de bevestigingen afbreken, wordt het nog iets duurder...
Ik zou de auto als het mogelijk is, hiervoor in een verwarmde garage zetten of de hele spiegel voor je begint met de föhn wat aanwarmen. Koud kunststof kan nogal bros zijn. Als de bevestigingen afbreken, wordt het nog iets duurder...