voorstellen mx-man

Stel hier jezelf en je A2 voor.
ovi322
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

29 nov 2010, 02:03 0 x

Even een vraag waar heb je die armsteun vandaan?
mx-man

29 nov 2010, 18:48 0 x

unirust.nl hij bevalt echt prima, zit er ook in 20 minuutjes op. je hoeft nog niet eens te boren

Thijs
mister

30 nov 2010, 01:08 0 x

He Thijs,

Coole wagen man! Alleen jammer dat spiegels en deurgrepen niet in kleur van auto is. Misschien een volgende item om aan het werk te gaan???

Radio zier er gelikt uit. Ik ben niet zo erg handig met gaatjes boren in dashboard etc. Hij heeft tenminste zijn baasje goed gevonden. En heb je nog probleem met volume knop opgelost?

En die armsteun dat zier er orgineel uit!! Dat wil ik ook! Is dat makkelijk zelf te doen?
mx-man

29 dec 2010, 18:44 0 x

Zo vandaag mistlampen geplaatst. :) smoelt hij toch gelijk veel beter.. en door verbonden met grootlicht, dus dan gaan ze ook gelijk aan via een relais :)

Thijs

ps: fijne jaar wisseling
j.hoeben1

29 dec 2010, 19:14 0 x

[quote="mx-man"]Zo vandaag mistlampen geplaatst. :) smoelt hij toch gelijk veel beter.. en door verbonden met grootlicht, dus dan gaan ze ook gelijk aan via een relais :)

Thijs

ps: fijne jaar wisseling[/quote]

Hoi Thijs,
Mogen die lampen wel samen aan met groot licht, volgens mij niet!

Sjors
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

29 dec 2010, 19:16 0 x

Mistlampen staan hoog op mijn verlanglijstje ? nieuw gekocht of op de sloop ? Wat kost zoiets met schakelaar ? Heb via de duitse site de handleiding gelezen, schijnt niet zo moeilijk te zijn of vergis ik mij. Als je imitatie lampen hebt, passen ze goed en waar gekocht ? Greets
mx-man

30 dec 2010, 14:15 0 x

Mee laten schakelen mag inderdaad niet :P Maar even logische beredeneerd mag je ook niet iemand met grootlicht tegemoet rijden dus in feite heeft niemand het door, alleen even tijdens de apk de stekker van het stuurstroompje los trekken bij het relais.

De mistlampen heb ik van de sloop vandaan.. :) pas dus perfect. al een poos op zoek naar geweest nu nog de koplamp hoogte verstelling maken :)

Thijs
j.hoeben1

30 dec 2010, 14:36 0 x

[quote="mx-man"]Mee laten schakelen mag inderdaad niet :P Maar even logische beredeneerd mag je ook niet iemand met grootlicht tegemoet rijden dus in feite heeft niemand het door, alleen even tijdens de apk de stekker van het stuurstroompje los trekken bij het relais.

De mistlampen heb ik van de sloop vandaan.. :) pas dus perfect. al een poos op zoek naar geweest nu nog de koplamp hoogte verstelling maken :)

Thijs[/quote]

Hoi Thijs,
Dat ik het mooi vind staat buiten kijf, maar als je ze aan zet met dim of groot licht en onze vrienden je weet wel die die gele papiertjes uitschrijven kom je tegen (en dat gebeurt) en geloof mij die hebben het wel door, ben je het haasje. Dat is natuurlijk een keuze die je maakt. Maar al doe je die lampen niet aan staan ze ook mooi.

Succes en natuurlijk veel plezier er mee.

Groet,
Sjors
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

30 dec 2010, 15:24 0 x

Niet helemaal juist Sjors,
Ze mogen niet samen met grootlicht gevoerd worden maar wel met dimlicht! (was niet zo maar de wet is op dit punt aangepast!).
Dat neemt niet weg dat er voor het gebruik van de mistlampen (dat is dus iets anders dan het schakelen van de lampen) wel speciale wettelijke regels zijn, m.a.w. je mag ze niet altijd voeren als het dimlicht aan gaat (en op dit punt zie je dus de meeste overtredingen omdat men kennelijk denkt dat indien ze samen met dimlicht mogen branden je ze ook dan altijd samen mag gebrbruiken!

Het even losnemen van een aansluitinkje bij de APK (zoals wordt gesuggereerd) gaat ook niet op (mits de APK-keurmeester zijn taak juist uitvoert) aangezien indien ze zijn gemonteerd ze ook op de juiste manier dienen te werken (en dit moet derhalve worden getest).

Theo
mx-man

06 feb 2011, 18:45 0 x

Morgen moet de audi gekeurd worden... ben heel erg benieuwd, en wat me ook op viel is dat de verf afbladdert van de motorkap.... heeft iemand hier ook last van?

Thijs
Plaats reactie