Bodemplaat motor 1.4 Benzine
-
Goede motorplaat (onder de motor) van een A2 1.4 benzine. De mijne is kapot langs de distributiezijde. Alle reactie welkom.
-
Mooi gevonden! Ik heb een mailtje verstuurd.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="A2 Sky Window"]Mooi gevonden! Ik heb een mailtje verstuurd.[/quote]
Let even op, ik had hier reeds op gereageerd en mocht deze plaat ophalen voor € 37,-!! Laat je dus niet afzetten!
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik tever van Rotterdam af woon en geen zin heb om dat hele eind te rijden.
Succes,
Theo
Let even op, ik had hier reeds op gereageerd en mocht deze plaat ophalen voor € 37,-!! Laat je dus niet afzetten!
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik tever van Rotterdam af woon en geen zin heb om dat hele eind te rijden.
Succes,
Theo
- Smarty707
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Nou ja, afzetten.....
Een nieuwe bodemplaat voor een benzine A2 kost rond de 70 euro en een voor diesel rond de 90.....
Er staat bij de advertentie dat het een nieuwe is.
Smarty
Een nieuwe bodemplaat voor een benzine A2 kost rond de 70 euro en een voor diesel rond de 90.....
Er staat bij de advertentie dat het een nieuwe is.
Smarty
Leder interieur, RNSE, komfortblinker, 6 gearbox,
[quote="Thck"]Ik bedoel hiermee alleen even een richtlijn aan te geven voor welk bedrag je kunt gaan.[/quote]Dat is zeker een goed idee, er schijnen regelmatig gebruikte onderdelen op Ebay of Marktplaats weg te gaan voor hogere bedragen dan nieuw bij de dealer... de markt bepaalt de prijs, heet dat dan, maar dan moet de markt wel goed geïnformeerd zijn 

-
Voor ik naar Rotterdam vertrek toch nog even de prijs navragen bij de officiële dealer. Ritje naar R'dam kost me ook snel 20 Euro en veel tijd!
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Dat is precies de reden waarom ik hem daar niet gekocht heb!!
Overigens ik heb er helemaal geen onder zitten en vind dit wel zo makkelijk, hoef ik deze ook niet telkemale te verwijderen als ik iets moet doen.
Theo
Overigens ik heb er helemaal geen onder zitten en vind dit wel zo makkelijk, hoef ik deze ook niet telkemale te verwijderen als ik iets moet doen.
Theo
-
Zonder motorplaat rijden is wel nattigheid op de multiriem. Heb ikzelf gemerkt bij een grondige poetsbeurt van het mooie A2tje met een slippende riem tot gevolg (wel maar voor eventjes maar daar kunnen we niet zo goed tegen...). Morgen nieuwe motorplaat afhalen bij de dealer.