Verwarmde spiegels??
[quote="Gompie"][/quote]Let wel, rechts past niet zo mooi, maar kan met schuurpapier en geduld toch
passend gemaakt worden. Bovendien vind ik prettig dat ze niet verkleinen.
Verwarmde groeten, Gompie[/quote]
Hoi Gompie heb jij de spiegelrand geschuurd of het plastic waar je de spiegel mee vastklikt?
Heb dezelfde spiegels qua merk als jij en inderdaad links past in 1 keer en die rechtse niet helemaal
Hoop nog te horen van je
A2Rico
passend gemaakt worden. Bovendien vind ik prettig dat ze niet verkleinen.
Verwarmde groeten, Gompie[/quote]
Hoi Gompie heb jij de spiegelrand geschuurd of het plastic waar je de spiegel mee vastklikt?
Heb dezelfde spiegels qua merk als jij en inderdaad links past in 1 keer en die rechtse niet helemaal
Hoop nog te horen van je
A2Rico
[quote="Romulus"]Ik zou de auto als het mogelijk is, hiervoor in een verwarmde garage zetten of de hele spiegel voor je begint met de föhn wat aanwarmen. Koud kunststof kan nogal bros zijn. Als de bevestigingen afbreken, wordt het nog iets duurder...[/quote]
Ik heb dit net gedeeltelijk ervaren. Gelukkig was het maar een nokje van het oude spiegelglas dat afbrak, maar je hebt wel gelijk. Met dit weer is het plastic eigenlijk te bros in de buitenkou.
Ik heb dit net gedeeltelijk ervaren. Gelukkig was het maar een nokje van het oude spiegelglas dat afbrak, maar je hebt wel gelijk. Met dit weer is het plastic eigenlijk te bros in de buitenkou.
@ A2Rico,
Heb je mailtje ontvangen, maar antwoord blijft hangen in uitvak.
Je vroeg naar het schuren, ik heb het rechterglas wat bij moeten schuren.
Gewoon grove korrel schuurpapier plat op werkbank en dan rustig met de hand schuren.
Gebruik wel een mondkapje. Als het past nog even met fijne korrel naschuren.
Geen dremel etc gebruiken, evt zou glassnijder ook kunnen maar schuren is voorzichtig.
Succes, Gompie
Heb je mailtje ontvangen, maar antwoord blijft hangen in uitvak.
Je vroeg naar het schuren, ik heb het rechterglas wat bij moeten schuren.
Gewoon grove korrel schuurpapier plat op werkbank en dan rustig met de hand schuren.
Gebruik wel een mondkapje. Als het past nog even met fijne korrel naschuren.
Geen dremel etc gebruiken, evt zou glassnijder ook kunnen maar schuren is voorzichtig.
Succes, Gompie
toch wel wat ontevreden over de pasvorm van de aftermarket spiegel.
vandaag dus de org spiegel losgehaald uit de behuizing.
dit ging worderlijk goed!
nu zoek ik dus nog zo'n folie voor de verwarming die ik erop kan plakken en dan is het een kwestie van opnieuw vastlijmen allemaal en klaar.
bij conrad hebben ze zo'n folie maar die is met draden. evt ook goed op te lossen.
maar liever met de contactpunten zoals de org.
waar kan ik deze folie halen?
vandaag dus de org spiegel losgehaald uit de behuizing.
dit ging worderlijk goed!
nu zoek ik dus nog zo'n folie voor de verwarming die ik erop kan plakken en dan is het een kwestie van opnieuw vastlijmen allemaal en klaar.
bij conrad hebben ze zo'n folie maar die is met draden. evt ook goed op te lossen.
maar liever met de contactpunten zoals de org.
waar kan ik deze folie halen?
Als je het mij vraagt doe je er echt verstandiger aan gewoon de originele verwarmde spiegels te halen. Het is wel zo dat je nu al geld uitgegeven hebt aan de aftermarket spiegels, maar nog meer geld uitgeven aan folie betekent niet dat het straks allemaal lekker werkt. En als je dan nog naar de dealer loopt, zijn het wel heel dure spiegels geworden... 

via ebay 2 verwarminsgsfolies gekocht.
voor 10 euro gaan we het maar proberen :-)
anders idd gewoon org nieuwe spiegels. want al met al begint het idd al wat geld te kosten zonder een goed resultaat.
zal wat foto's maken als ik ze inbouw.
en van het resultaat uiteraard.
voor 10 euro gaan we het maar proberen :-)
anders idd gewoon org nieuwe spiegels. want al met al begint het idd al wat geld te kosten zonder een goed resultaat.
zal wat foto's maken als ik ze inbouw.
en van het resultaat uiteraard.
de verwarmingsmatjes intussen ingebouwd.
resultaat is gewoon geweldig!
is dus zeker het proberen waard. ben je voor 10 euro klaar. heb je je orginele spiegels nog alleen dan verwarmd.
wel eventjes wat werk, spiegel uit de behuizing halen van de auto.
spiegelglas voorzichtig loshalen uit de spiegelomhuizing (met een plamuurmes best goed te doen)
alles goed schoonmaken.
folie plakken en even een inkeeping maken in het kunstof tbv de aanluitdraden.
daarna weer met wat kit netjes monteren en klaar.
resultaat is gewoon geweldig!
is dus zeker het proberen waard. ben je voor 10 euro klaar. heb je je orginele spiegels nog alleen dan verwarmd.
wel eventjes wat werk, spiegel uit de behuizing halen van de auto.
spiegelglas voorzichtig loshalen uit de spiegelomhuizing (met een plamuurmes best goed te doen)
alles goed schoonmaken.
folie plakken en even een inkeeping maken in het kunstof tbv de aanluitdraden.
daarna weer met wat kit netjes monteren en klaar.
vanmiddag ook een verwarm buitenspiegeltje gehaald bij de dealer.
Spiegel was gebarsten, en voor 15 euro meer zo'n mooi verwarmd dingetje, dus dat laat ik niet lopen.
Zojuist gemonteerd en werkte prima, binnen 2 min voelde die al lekker warm aan.
Aanradertje!!
Spiegel was gebarsten, en voor 15 euro meer zo'n mooi verwarmd dingetje, dus dat laat ik niet lopen.
Zojuist gemonteerd en werkte prima, binnen 2 min voelde die al lekker warm aan.
Aanradertje!!
-
Ik wordt nog druk heb de spiegel nu 2 maand op de plank liggen maar ze nog niet ingebouwt. dus heb ik deze week wat te doen nieuwe spiegels, gril, kachel maken en de verlichting vervangen.
handig een weekje vrij
handig een weekje vrij