Hulp gezocht
Die blauwe heeft ook electrische bedienbare ramen achter en orginele radio.
De zilveren heeft een nieuw model service klapje (gril)
Het is van deze twee meer welke kleur je het meest aanspreekt,volgens mij ontopen ze elkaar
niet veel.
De zilveren heeft een nieuw model service klapje (gril)
Het is van deze twee meer welke kleur je het meest aanspreekt,volgens mij ontopen ze elkaar
niet veel.
kan iemand mij helpen ????? hoe kan ik beste bpm vormulier invullen? of moet ik op bepaalde dingen opletten? mijne van 09-2003 1.2 3L heb bereken gedaan via autoweek €605 betalen als het goed ingevuld !!!! denk jullie ook zo kost ongeveer? alvast bedankt allemaal
Hallo Hoton,
Ik zou 15 Euro investeren en de aangifte maken met behulp van www.autotelex.nl
Zorg dat je alle gegevens (Duitse papieren en alle opties) bij de hand hebt.
Levert een zeer verzorgde print op die makkelijk geaccepteerd wordt door de belastingdienst. Die gebruiken namelijk zelf ook Autotelex.
Marc
(en misschien moet dit in je eigen topic?)
Ik zou 15 Euro investeren en de aangifte maken met behulp van www.autotelex.nl
Zorg dat je alle gegevens (Duitse papieren en alle opties) bij de hand hebt.
Levert een zeer verzorgde print op die makkelijk geaccepteerd wordt door de belastingdienst. Die gebruiken namelijk zelf ook Autotelex.
Marc
(en misschien moet dit in je eigen topic?)
[quote="Hoton"]kan iemand mij helpen ????? hoe kan ik beste bpm vormulier invullen? of moet ik op bepaalde dingen opletten? mijne van 09-2003 1.2 3L heb bereken gedaan via autoweek €605 betalen als het goed ingevuld !!!! denk jullie ook zo kost ongeveer? alvast bedankt allemaal[/quote]
Inderdaad via Autotelex. Dure accessoires kun je in eerste instantie "vergeten", meestal komt de doaune beambte z'n kantoor niet uit om je auto te bekijken.
Inderdaad via Autotelex. Dure accessoires kun je in eerste instantie "vergeten", meestal komt de doaune beambte z'n kantoor niet uit om je auto te bekijken.
[quote="falcon"]Ik vraag me alleen af waarom het een s-line is, maar dan toch maar de 15 inch banden heeft (s-line werd geleverd met 17 volgens mij).[/quote]Ik heb je advertenties niet kunnen bekijken, maar wil het volgende algemeen meegeven: er worden kennelijk nogal wat Audi's als S-line aangeboden die het helemaal niet zijn. Zelfs onze Duitse vrienden zijn het niet eenduidig eens over wat er op een 'echte' S-line moet zitten en wat niet. De 17" velgen en sportonderstel horen daar wel bij. Laat je door "wat S-line badges niet gek maken"
. Als de auto jou bevalt voor die prijs, dan is het prima.
[quote="falcon"]Daarnaast is een regensensor nooit een optie geweest voor de A2[/quote]Klopt. Er zijn wel verschillende mogelijkheden om het achteraf in te bouwen.

[quote="falcon"]Daarnaast is een regensensor nooit een optie geweest voor de A2[/quote]Klopt. Er zijn wel verschillende mogelijkheden om het achteraf in te bouwen.
Hi,
Waarom krijg je een strakkere vering bij kleinere velgen, ik dacht juist dat het andersom was?
Haha dus als ik het goed begrijp is het geen S-line? Nja ik hechtte er toch geen waarde aan gelukkig. Wel vind ik dat de zilveren een aantal voordelen heeft:
- Net een nieuwe APK
- Net grote beurt gehad met distributieriem etc. vervangen
- Dealeronderhouden (Misschien de blauwe ook maar staat niet vermeld)
- Aantal eigenaren?
- Lagere kilometerstand
Elektrisch bedienbare ramen achter, vind ik geen meerwaarde. Een originele radio ook niet echt omdat ik vrij snel op zoek zal gaan naar een systeem dat iPhone compatible is voor bellen, MP3, navigatie etc.
Mocht de proefrit vrijdag niet prettig aanvoelen, bel ik wel meteen de blauwe op.
Waarom krijg je een strakkere vering bij kleinere velgen, ik dacht juist dat het andersom was?
Haha dus als ik het goed begrijp is het geen S-line? Nja ik hechtte er toch geen waarde aan gelukkig. Wel vind ik dat de zilveren een aantal voordelen heeft:
- Net een nieuwe APK
- Net grote beurt gehad met distributieriem etc. vervangen
- Dealeronderhouden (Misschien de blauwe ook maar staat niet vermeld)
- Aantal eigenaren?
- Lagere kilometerstand
Elektrisch bedienbare ramen achter, vind ik geen meerwaarde. Een originele radio ook niet echt omdat ik vrij snel op zoek zal gaan naar een systeem dat iPhone compatible is voor bellen, MP3, navigatie etc.
Mocht de proefrit vrijdag niet prettig aanvoelen, bel ik wel meteen de blauwe op.
[quote="MvdD"]Waarom krijg je een strakkere vering bij kleinere velgen, ik dacht juist dat het andersom was?[/quote]Ik denk dat een van bovenstaande posts je aan het twijfelen heeft gebracht, maar inderdaad: hoe lager de wang van de band, hoe stugger. Dat heb je goed begrepen
[quote="MvdD"]Haha dus als ik het goed begrijp is het geen S-line?[/quote]Ehh, dat heb ik niet gezegd, ik heb ook de advertentie niet gezien. Ik 'waarschuw' alleen dat er soms behoorlijke meerprijzen gevraagd schijnen te worden voor Audi's die als S-line worden uitgegeven, maar het niet zijn. Aangezien het jou niet boeit (net zo min als mij) denk ik dat de 'waarschuwing' niet nodig was geweest. Des te beter! Maar misschien voor een volgende

[quote="MvdD"]Haha dus als ik het goed begrijp is het geen S-line?[/quote]Ehh, dat heb ik niet gezegd, ik heb ook de advertentie niet gezien. Ik 'waarschuw' alleen dat er soms behoorlijke meerprijzen gevraagd schijnen te worden voor Audi's die als S-line worden uitgegeven, maar het niet zijn. Aangezien het jou niet boeit (net zo min als mij) denk ik dat de 'waarschuwing' niet nodig was geweest. Des te beter! Maar misschien voor een volgende

[quote="MvdD"]Hi, Waarom krijg je een strakkere vering bij kleinere velgen, ik dacht juist dat het andersom was? [/quote]
Je kon destijds als optie kiezen voor 3 verschillende s-line pakketten:
- alleen de sportvering (=straffer onderstel en verlaagd) (geen s-line badge)
- sportvering met 17" wielen (9spaaks), sportstoelen, sportstuurwiel (3spaaks) (wel s-line badge)
- sportvering met 17" wielen (9spaaks), sportstoelen met leren zijkant, zwarte hemelbekleding, sportstuurwiel (3spaaks), titanium telleromlijsting, en boordcomputer (FIS) (wel s-line badge).
"Jouw" exemplaar heeft wel een badge, maar is aan de foto's te zien niet verlaagd. Ik vermoed dat het geen s-line is maar dat die er mooi opgeplakt zijn.
De auto is overigens bij een Duitse dealer in onderhoud geweest, autohaus Vortkamp zit net over de grens bij Enschede
Volgens de advertentie heeft de zilveren a2 ook elektrische bediening achter (zoals Rens al eerder opmerkte).
Je kon destijds als optie kiezen voor 3 verschillende s-line pakketten:
- alleen de sportvering (=straffer onderstel en verlaagd) (geen s-line badge)
- sportvering met 17" wielen (9spaaks), sportstoelen, sportstuurwiel (3spaaks) (wel s-line badge)
- sportvering met 17" wielen (9spaaks), sportstoelen met leren zijkant, zwarte hemelbekleding, sportstuurwiel (3spaaks), titanium telleromlijsting, en boordcomputer (FIS) (wel s-line badge).
"Jouw" exemplaar heeft wel een badge, maar is aan de foto's te zien niet verlaagd. Ik vermoed dat het geen s-line is maar dat die er mooi opgeplakt zijn.
De auto is overigens bij een Duitse dealer in onderhoud geweest, autohaus Vortkamp zit net over de grens bij Enschede

Volgens de advertentie heeft de zilveren a2 ook elektrische bediening achter (zoals Rens al eerder opmerkte).
Kan iemand me uitleggen waarom ik op de ANWB site het volgende advies krijg:
Particuliere verkoop
Richtprijs: €4700
Daar staat trouwens dat het een 1.4 Exclusive is en geen S-line. Of haal ik nou weer iets door de war en kan een S-line aan de Exclusive uitvoering worden toegevoegd?
Ook ziet ANWB het panorama dak niet als extra optie waardoor de prijs volgens mij wat lager is. Het feit dat hij cruise control en parkeersensoren heeft maakt hem ook wat meer waard natuurlijk.
Maar omdat de aankoop met enige support van m'n schoonmoeder gaat, begint ze opeens wat vragen te stellen waar ik niet direct een verklaring voor kan geven.
Particuliere verkoop
Richtprijs: €4700
Daar staat trouwens dat het een 1.4 Exclusive is en geen S-line. Of haal ik nou weer iets door de war en kan een S-line aan de Exclusive uitvoering worden toegevoegd?
Ook ziet ANWB het panorama dak niet als extra optie waardoor de prijs volgens mij wat lager is. Het feit dat hij cruise control en parkeersensoren heeft maakt hem ook wat meer waard natuurlijk.
Maar omdat de aankoop met enige support van m'n schoonmoeder gaat, begint ze opeens wat vragen te stellen waar ik niet direct een verklaring voor kan geven.
Laten we het zo zeggen: de waarde die de ANWB site aangeeft voor onze A2, daar geef ik hem zo voor weg :mrgreen: . Die waardebepaling reageert veel te sterk op de km-stand naar mijn idee.
Probeer het hier maar eens:
http://www.zomoto.nl/my/carvalue.aspx
Kom je op een meer realistische waarde.
Daarnaast geef je zelf al aan wat de waardeverhogende zaken zijn: dakje, net beurt gehad, distributie vervangen (= kostbaar), nieuwe APK, dealeronderhouden, etc.
Kortom, als de auto goed is en conform de beschrijving, en alles is aantoonbaar, is rond de 6000 zeker niet verkeerd. Het is geen echte S-line naar het lijkt, en die paar plakplaatjes op de buitenkant zijn dus gratis. Ik zeg onderhandelpuntje!
Probeer hem voor 5750 te kopen en je hebt er een goeie aan (als al het andere klopt natuurlijk!).
En leg aan je schoonmoe vooral uit hoe goed het voor een volwassene toeven is achterin zo'n A2, ruime zit, 2 stoelen ipv een bank, etc. En dat het zo'n verstandige auto is waarin haar dochter zo veilig vervoerd kan worden, dat de auto zijn tijd zo ver vooruit was :lol: :lol: .
Bosje bloemen doet de rest.....
Probeer het hier maar eens:
http://www.zomoto.nl/my/carvalue.aspx
Kom je op een meer realistische waarde.
Daarnaast geef je zelf al aan wat de waardeverhogende zaken zijn: dakje, net beurt gehad, distributie vervangen (= kostbaar), nieuwe APK, dealeronderhouden, etc.
Kortom, als de auto goed is en conform de beschrijving, en alles is aantoonbaar, is rond de 6000 zeker niet verkeerd. Het is geen echte S-line naar het lijkt, en die paar plakplaatjes op de buitenkant zijn dus gratis. Ik zeg onderhandelpuntje!
Probeer hem voor 5750 te kopen en je hebt er een goeie aan (als al het andere klopt natuurlijk!).
En leg aan je schoonmoe vooral uit hoe goed het voor een volwassene toeven is achterin zo'n A2, ruime zit, 2 stoelen ipv een bank, etc. En dat het zo'n verstandige auto is waarin haar dochter zo veilig vervoerd kan worden, dat de auto zijn tijd zo ver vooruit was :lol: :lol: .
Bosje bloemen doet de rest.....