rammelend geluid links voor. a2 1.4 tdi 2003
g.a ik heb een vraag,wie heeft er wel eens last gehad van een rammelend/kloppend geluid linksvoor,tis net of er een stangetje ergens tegen aan tikt,als iemand weet wat dat kan zijn dan hoor ik dat graag,heb er al onder gelegen maar kan niets voelen of zien,hoop van jullie te horen grtn peter.
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
[quote="VerA2"]Afgelopen winter ook gehad, gekeken (ook op de brug en met bandenlichter enz.) maar niets gevonden.
Nadat de vorstperiode over was, niets meer gehoord.
Afwachten dus.[/quote]
Nu je het zegt, dat heb ik tijdens de vorst ook gehad, elke keer net na het starten tot het einde van de woonwijk daarna was het over, ik kon het ook al niet vinden. en het is nu weg ook... :S
Thijs
Nadat de vorstperiode over was, niets meer gehoord.
Afwachten dus.[/quote]
Nu je het zegt, dat heb ik tijdens de vorst ook gehad, elke keer net na het starten tot het einde van de woonwijk daarna was het over, ik kon het ook al niet vinden. en het is nu weg ook... :S
Thijs
Had ook last van een geluidje links-voor,niet alle geluidjes zijn hetzelfde maar bij mij was het na controle in de garage een leiding van de airco die uit het (klemmetje)was losgekomen.
En toen geen geluidjes meer gehoord
Hoorde het gisteren weer dus zal ff kijken of dit nog vast zit,zit het nog vast dan is het nu wat anders,zit het weer los dan is het waarschijnlijk weer opgelost.
Als je begrijpt wat ik bedoel
En toen geen geluidjes meer gehoord
Hoorde het gisteren weer dus zal ff kijken of dit nog vast zit,zit het nog vast dan is het nu wat anders,zit het weer los dan is het waarschijnlijk weer opgelost.
Als je begrijpt wat ik bedoel
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Over geluiden die onder de A2 vandaan komen is al veel geschreven, maar de meest voorkomende oorzaak van geluiden (bonken) aan de voorzijde zijn wel de rubbers van de stabilisatorstang. Deze willen nog wel eens los raken van de stang en verplaatsen (onder invloed van de beweging van de stang) zich dan naar buiten (uit de klem). Dan ontstaat het bonkige geluid.
Dus even krik eronder, wiel eraf en goed kijken of het rubber van de stabilisatorstang nog op zijn plaats zit.
Theo
Dus even krik eronder, wiel eraf en goed kijken of het rubber van de stabilisatorstang nog op zijn plaats zit.
Theo