Handleiding / instructieboekje
[quote="Tan"]Wij hebben een import auto en alle boekjes in het duits zitten erbij.
Nou kan ik wel een beetje duits lezen maar heb toch het instuctieboekje in het Nederlands besteld bij een dealer,kosten 30 euro.... :?[/quote]Tsja, jij wilde Audi rijden
Daar horen ook Audi-instructieboekje-prijzen bij :lol:
Nou kan ik wel een beetje duits lezen maar heb toch het instuctieboekje in het Nederlands besteld bij een dealer,kosten 30 euro.... :?[/quote]Tsja, jij wilde Audi rijden

Welkom hier en veel plezier met de aanwinst!
Deze is ook voor onderweg en kost een stuk minder....
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
:lol:
Marc
Deze is ook voor onderweg en kost een stuk minder....
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
:lol:
Marc
Ik heb mijn boekje ook op kunnen halen. Werd eerst gezegd dat dit 40,- zou kosten maar bij het ophalen werd hier niet over gerept dus toch gratis! Eind goed al goed. Ik ga het boekje inscannen, zodat een ieder die genoegen wil nemen met een geprint kopie die van mij kan krijgen. Had ook al een verzoek van iemand gekregen die graag een ingescand exemplaar wil hebben maar ben dit emailadres kwijt!!! Scannen gaat wel even duren zijn nl. zo'n 300 pagina's.....
[quote="Airbag"]Ik heb mijn boekje ook op kunnen halen. Werd eerst gezegd dat dit 40,- zou kosten maar bij het ophalen werd hier niet over gerept dus toch gratis! Eind goed al goed. Ik ga het boekje inscannen, zodat een ieder die genoegen wil nemen met een geprint kopie die van mij kan krijgen. Had ook al een verzoek van iemand gekregen die graag een ingescand exemplaar wil hebben maar ben dit emailadres kwijt!!! Scannen gaat wel even duren zijn nl. zo'n 300 pagina's.....[/quote]
Goeie actie! Hou me ook aanbevolen voor een digitaal exemplaar, altijd handig. Weet alleen niet of Audi er toestemming voor geeft om het digitaal te verspreiden, staat daar iets over in het boekje? Anders zou je het digitale document hier op het forum kunnen plaatsen.
Goeie actie! Hou me ook aanbevolen voor een digitaal exemplaar, altijd handig. Weet alleen niet of Audi er toestemming voor geeft om het digitaal te verspreiden, staat daar iets over in het boekje? Anders zou je het digitale document hier op het forum kunnen plaatsen.
Er staat inderdaad een Copyright in het boekje, maar als jullie niets zeggen....
Door drukte nog niet ver gekomen maar ben het niet vergeten, even geduld dus nog.
Moet nog even uitvogelen hoe ik het formaat van het digitaal document kan verkleinen, ga wellicht ook per hoofdstuk mailen. Jullie horen nog.
Door drukte nog niet ver gekomen maar ben het niet vergeten, even geduld dus nog.
Moet nog even uitvogelen hoe ik het formaat van het digitaal document kan verkleinen, ga wellicht ook per hoofdstuk mailen. Jullie horen nog.
- lucien
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb in Bergen NH bij een "handelaar" voor € 25,00 een audi map met alle boekjes gekocht in het Nederlands, hij adverteerd via marktplaats en heeft vaak complete mapjes liggen.
Handig als je in de buurt woont, maar een gratis exemplaar via dealer is natuurlijk beter.
Handig als je in de buurt woont, maar een gratis exemplaar via dealer is natuurlijk beter.