Klapsleutels, afstandbediening, comfort module aftermarket

Projecten, modificaties en accessoires.
pionok

04 mei 2011, 11:16 0 x

Er zijn meerdere sleutelbedrijven die de sleutels kunnen slijpen, maar inleren kunnen de meesten helaas niet en daar zal je dan toch naar Audi voor moeten.

succes in ieder geval
Seller

05 mei 2011, 13:25 0 x

Ik heb zoals Romulues zij de aftermarket audi centrale deurvergrendeling. Deze is in duitsland ingebouwd door de vorige eigenaar. Ik heb dus ook geen klapsleutel maar een druppel met twee knoppen erop een voor open en een voor dicht, ook als ik de open knop langer ingedrukt houdt gaan de ramen open.

Ik kan voor je kijken of er een productnummer op of in de handleiding staat.
sanders

08 mei 2011, 09:01 0 x

Inkeren van klapsleutel is wel mogelijk buiten de Audi/vw garage om. Je moet wel even googlen, wat er moet gebeuren is dat je pincode van je startonderbreker uitgelezen moet worden, met die code is het mogelijk om zelf via vagcom je sleutels in te leren op je startonderbreker.

Evt comfortmodule heb ik hier nog wel liggen voor je

Mvgr Sander
amsterram

31 mei 2011, 16:52 0 x

[quote="sanders"]Inkeren van klapsleutel is wel mogelijk buiten de Audi/vw garage om. Je moet wel even googlen, wat er moet gebeuren is dat je pincode van je startonderbreker uitgelezen moet worden, met die code is het mogelijk om zelf via vagcom je sleutels in te leren op je startonderbreker.

Evt comfortmodule heb ik hier nog wel liggen voor je

Mvgr Sander[/quote]

Hoi Sander,

Die Comfortmodule is dat de ontvager? Zo ja, dan wil ik die graag overnemen, ben ik weer een stap verder.
Inleren dat doen de jongens van Marja wel da's geen probleem.

Dit is 'm toch? Voor in de deur dacht ik.

Groet,
M
lemoi

31 mei 2011, 16:57 0 x

Sander, hou het er maar op dat dit de motor voor het electrisch raam is
amsterram

31 mei 2011, 17:05 0 x

[quote="lemoi"]Sander, hou het er maar op dat dit de motor voor het electrisch raam is[/quote]

Het gaat om het kastje eronder :-)
sanders

31 mei 2011, 19:41 0 x

De comfort module zit onder de vloer aan de bestuurderskant. Als dat degene is die je bedoelt wat ik wel denk, die heb ik nog liggen.

Gr. Sander
amsterram

31 mei 2011, 22:30 0 x

[quote="sanders"]De comfort module zit onder de vloer aan de bestuurderskant. Als dat degene is die je bedoelt wat ik wel denk, die heb ik nog liggen.

Gr. Sander[/quote]

Hoi Sander,

Helaas weet ik er te weinig van om te kunnen zeggen of deze Comfort module 8Z0 959 433 N

is wat ik nodig heb. Waar het mij om gaat is dat ik graag met klapsleutels de auto portieren op afstand wil kunnen openen en afsluiten.

In mijn 1.2 TDi zit deze module niet denk ik, want ik moet de deuren openen met een gewone sleutel. Maar wellicht weet iemand of die module er altijd in zit? Ik heb geen flauw idee.

Klapsleutels met transponder kan ik regelen via Marktplaats en het spul laten inleren door Marja.

Het gaat mij dus om die module; maar ik moet eerst zeker weten of dit is wat ik nodig heb.

ook weet ik niet of alle benodigde kabels en connectoren er al in zitten; hoop dat het een kwestie is van inpluggen en klaar....

Als dit het benodigde is, wil ik jouwe graag overnemen.

Wie heeft de antwoorden?

Thanks!
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

31 mei 2011, 23:57 0 x

Let op dat je zeker bent, dat je de juiste comfortmodule hebt, de meeste bwjr verschillen in comfortmodule en dan ook nog in de uitvoering van de auto 1. benzine, 1.4 diesel, 1.6. Verder is het overzetten van de transponder in een andere sleutel niet zo,n grote klus. Heb het onlangs zelf ook gedaan, een compleet nieuwe behuizing, waarbij ik de geslepen sleutel en de transponder heb overgezet. Transponder is van glas dus ben voorzichtig !!
sanders

01 jun 2011, 00:08 0 x

heb je al onder de vloer gekeken voor wat je er nu in hebt zitten?
laat even het pn weten als je dat kunt aflezen
wat belangrijk is, is jou auto uitgevoerd met alarm?
je centrale vergrendeling is af fabriek, dan heb je een module onder de vloer zitten alleen eentje zonder frequentie voor de klapsleutel.

gr sander
Plaats reactie