Aller eerst ,super velgen voor een A2 !! :-bd Alleen de et waarde in kombi met 8,5J is te breed zoals je zelf al aan geeft ,achter is geen probleem kwa wielkuip maar je gaat de rij eigenschappen negatief beinvloeden .de auto zal niet lekker meer sturen en gaan zoeken ,maar als ik jou zo inschat heb je daar geen probleem mee.update's die deze week binnen gekomen zijn.
En de schroefset is besteld., en word van het merk JOM
Nu een vraagje:
misschien iemand die hier technische onderlegt is ivm sporing. en verhouding tussen camber en caster.?
het grijze is hoe de topmount bevestiging zit. en het rode is hoe ik denk dat het beste zou zijn.
mijn gedachtegang hier achter is als volgt.: als ik nu camber negatiever zal zetten, komt de poot voorover(minder caster) en dus zal het wiel minder 'vallen' met het sturen. dan zal ik geen/ minder extra ruimte krijgen om lager te kunnen.
Maar als ik de camber en caster beide vergroot zal het 'omvallen' juist vele malen groter worden en zou ik in mijn theorie de velgrand bij het spatbord kunnen brengen zoals deze foto
het doel/streven is om hier in de buurt te komen. al is dit achter door de stare achteras bijna onmogelijk.![]()

Beter is 18 inch te zoeken in de maat 8J met et 45 tm 30 , je moet proberen om de 35 et te benaderen !!
dit gaat met 45 et met spoor verbreders 10mmm ,30 et gaat niet lukken naar 35 et deze staat al te ver naar buiten maar past wel onder de a2 . jou velgen komen te opzichten 1,5 cm verder naar buiten dan de 30 et,s.
Zelf ben ik bezig met velgen 18inch 8,5 J 35 ET dat past net, maar zoals het spreekwoord zegt ga niet bestaat niet