Al een tijdje aangemeld maar nu eens voorstellen: Sancho
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb je wellicht interesse in deelname voor gezamenlijk inkoop van de knipperlicht comfortmodule (1 x tikken, 3 x knipperen) en/of cruise-control?
Zie:
http://www.audi-a2.nl/discussion/3335/g ... etc#latest
Zie:
http://www.audi-a2.nl/discussion/3335/g ... etc#latest
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Wel een beetje opletten Hans ,berichtje GekkieHeb je wellicht interesse in deelname voor gezamenlijk inkoop van de knipperlicht comfortmodule (1 x tikken, 3 x knipperen) en/of cruise-control?
Zie:
http://www.audi-a2./nl/discussion3335/g ... etc#latest

- HansJan
- Moderator
@pocoloco: I know, maar vond de toelichting en link zinvol om te melden ;-) Ik wil de bestelling spoedig rond gaan maken omdat het animo af lijkt te zwakken.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
update's die deze week binnen gekomen zijn.

En de schroefset is besteld., en word van het merk JOM
Nu een vraagje:
misschien iemand die hier technische onderlegt is ivm sporing. en verhouding tussen camber en caster.?
het grijze is hoe de topmount bevestiging zit. en het rode is hoe ik denk dat het beste zou zijn.
mijn gedachtegang hier achter is als volgt.: als ik nu camber negatiever zal zetten, komt de poot voorover(minder caster) en dus zal het wiel minder 'vallen' met het sturen. dan zal ik geen/ minder extra ruimte krijgen om lager te kunnen.
Maar als ik de camber en caster beide vergroot zal het 'omvallen' juist vele malen groter worden en zou ik in mijn theorie de velgrand bij het spatbord kunnen brengen zoals deze foto

het doel/streven is om hier in de buurt te komen. al is dit achter door de stare achteras bijna onmogelijk.

En de schroefset is besteld., en word van het merk JOM
Nu een vraagje:
misschien iemand die hier technische onderlegt is ivm sporing. en verhouding tussen camber en caster.?
het grijze is hoe de topmount bevestiging zit. en het rode is hoe ik denk dat het beste zou zijn.
mijn gedachtegang hier achter is als volgt.: als ik nu camber negatiever zal zetten, komt de poot voorover(minder caster) en dus zal het wiel minder 'vallen' met het sturen. dan zal ik geen/ minder extra ruimte krijgen om lager te kunnen.
Maar als ik de camber en caster beide vergroot zal het 'omvallen' juist vele malen groter worden en zou ik in mijn theorie de velgrand bij het spatbord kunnen brengen zoals deze foto

het doel/streven is om hier in de buurt te komen. al is dit achter door de stare achteras bijna onmogelijk.

Pocoloco, bedankt voor de link naar je audio install., deze had ik al doorgelezen.
Dat zit er echt super netjes in.!
De audio instaleren zal ik me wel mee redden., en kwa radio zoals je al zei
dat is ieder zijn keuse., mijn ervaring met fabrieks radio's is dat de eindtrappen en daarmee het geluid heel erg tegen vallen. plus de afstel- en aansluitmogelijkheden vaak minimaal zijn
zoals highpass/lowpass instellingen, rca uitgangen en voor mij belangerijk: de tijd correctie.
Daarom ben ik erg blij dat deze een normale 1din sleuf heeft
Wat betreft jou install ben ik wel jaloers iop het feit dat je zo weinig ruimte nodig bent
als het mee zit gaat m'n complete koffer vol met versterkers en accu's
Hier wat schetsjes: maar hoe het precies word ben ik nog steeds niet overuit.

het tekenen doe ik al in 2d autocad., en voor het idee doe ik er soms sketsup voorbeeldje van. Ook het berekenen van gepoorte kisten en backloaded hoorns heb ik zolangzamerhand redelijk onder de knie al zeg ik het zelf.

Dat zit er echt super netjes in.!

De audio instaleren zal ik me wel mee redden., en kwa radio zoals je al zei
dat is ieder zijn keuse., mijn ervaring met fabrieks radio's is dat de eindtrappen en daarmee het geluid heel erg tegen vallen. plus de afstel- en aansluitmogelijkheden vaak minimaal zijn
zoals highpass/lowpass instellingen, rca uitgangen en voor mij belangerijk: de tijd correctie.
Daarom ben ik erg blij dat deze een normale 1din sleuf heeft

Wat betreft jou install ben ik wel jaloers iop het feit dat je zo weinig ruimte nodig bent
als het mee zit gaat m'n complete koffer vol met versterkers en accu's
Hier wat schetsjes: maar hoe het precies word ben ik nog steeds niet overuit.

het tekenen doe ik al in 2d autocad., en voor het idee doe ik er soms sketsup voorbeeldje van. Ook het berekenen van gepoorte kisten en backloaded hoorns heb ik zolangzamerhand redelijk onder de knie al zeg ik het zelf.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Welkom op het forum en vele veilige km's met de A2 gewenst.
Zie ik aluminium draagarmen voor de voorwielen? Passen deze zondermeer onder
de A2? Dacht dat deze alleen voor de 3L uitvoering geschikt was ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Dankje wel., de draagarmen heb ik op kentekne besteld., en lijkt kwa model en vorm op de zelfde die er nu ook onder zitten. heb je misschien een voorbeeld foto van wat jij denkt dat eronder hoord?Welkom op het forum en vele veilige km's met de A2 gewenst.