Als eerste top dat jullie een forum hebben over de audi a2, super!!
Maar nu mijn probleem(pje)
afgelopen zaterdag heb ik bij een particulier een audi a2 gekocht, en gisterenavond op wezen halen.
Op de snelweg naar huis dat ding natuurlijk uitproberen, bleek dat de auto niet harder wilde dan 130km/u
Ik heb er zaterdag wel een testritje mee gemaakt, maar ben niet over de snelweg geweest, op een binnenweggetje reed hij ook wel 100, maar goed.
Het betreft de 1.2TDI automaat versie, met 150.000 km op de teller.
Er zaten boekjes bij, het instructie/handleiding boekje is in het Duits, maar het onderhoudsboekje is in het Spaans.
Volgens de verkoper komt de auto ook uit Spanje, maar het lijkt me sterk dat daar een begrenzer verplicht is.
Ik heb het in allerlei standen geprobeerd, in de eco-stand, zonder eco stand, en zelf met de plus en min spelen, maar hij wilde echt niet harder.
Vanmorgen de audi naar de Ames gebracht, maar heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen??
Ik heb zelf het idee van een begrenzer ofzoiets, of misschien is hij ge-eco chiptuned, of hoe het ook geschreven mag worden.
Ben zelf niet heel erg technisch, en na een lampje vervangen houdt het wel op bij mij..
Alvast bedankt voor reacties

mvg,
Maurits