meeting Zondag 25 sept AC De Meern [discussiethread]
ja maar Rens, elke zelfstandige heeft een busje dus je heb er zo heel veel
Maar nu rijdt je in iets exclusiefs!! Dus daar zijn er maar weinig van!! Ofwel een elite groep en dus zal je er nooit zoveel bij elkaar zien als van de "gewone" bus.
:lol: :lol: :lol:

Maar nu rijdt je in iets exclusiefs!! Dus daar zijn er maar weinig van!! Ofwel een elite groep en dus zal je er nooit zoveel bij elkaar zien als van de "gewone" bus.

ja Romulus, ik kan tenminste zeggen dat ik (en mijn vriendin) al bijna 8 jaar in de A2 rijden. tsss golf rijden, hoe kan je. :lol:
:lol:
PS, dit is toch wel een erg on topic nuttigge dsicussie. Het serieuse gehalte is hoog
:lol:
hopelijk dat de moderators me nou geen rode kaart geven voor topic vervuilen :roll:

PS, dit is toch wel een erg on topic nuttigge dsicussie. Het serieuse gehalte is hoog

hopelijk dat de moderators me nou geen rode kaart geven voor topic vervuilen :roll:
Geachte lemoi,
Ik hou er niet van om iemand hier van het forum een rode kaart te geven of in het uiterste
geval van het forum te bannen.
Dit is een zereneus forum en dat willen we graag zo houden,daarom eerst een.........
Indien U op deze manier door blijft gaan nou dan zwaait er wat :twisted:
Ik hou er niet van om iemand hier van het forum een rode kaart te geven of in het uiterste
geval van het forum te bannen.
Dit is een zereneus forum en dat willen we graag zo houden,daarom eerst een.........
Indien U op deze manier door blijft gaan nou dan zwaait er wat :twisted: