verzamelbestelling sticker
Hallo allen,
Ik zond al eerder een berichtje over 'n forumsticker.
Onderwerp is kennelijk wat weggezakt want ik kreeg slechts 1 (positieve) reactie (van Maarten)
daarom hetzelfde bericht nogmaals onder een nieuw "onderwerp".
Ik kan via via aan stickers komen. Heb een conceptje laten maken.
Originele audi letters en kleur.
Volgens mij moeten die rode letters een witte achtergrond hebben anders valt de sticker niet op als hij linksonder de achterspoiler wordt geplakt.
Het zouden ook witte letters kunnen zijn.
Dan hoeven de letters geen achtergrond.
Plakken aan de buitenkant van het glas of aan de binnenkant ?
graag jullie mening.
De meeting is een mooie gelegenheid om de eerste stickers te plakken lijkt me
groet audietje
Ik kan via via aan stickers komen. Heb een conceptje laten maken.
Originele audi letters en kleur.
Volgens mij moeten die rode letters een witte achtergrond hebben anders valt de sticker niet op als hij linksonder de achterspoiler wordt geplakt.
Het zouden ook witte letters kunnen zijn.
Dan hoeven de letters geen achtergrond.
Plakken aan de buitenkant van het glas of aan de binnenkant ?
graag jullie mening.
De meeting is een mooie gelegenheid om de eerste stickers te plakken lijkt me
groet audietje
Deze sticker lijkt erg op de al verkrijgbare forumsticker, maar bevalt me beter op details. De eerdere sticker (doorzichtig) heb ik aan de binnenkant en dat heeft ook mijn voorkeur, maar valt zonder witte achtergrond inderdaad nauwelijks op.
Jij bent niet de enige hoor Maarten,dat van die sticker is al een keer behandeld.
Heb hier ook al eens op gereageerd zie Audi-A2.nl Forumsticker.
Volgens mij zijn er ook al een aantal die toen een sticker besteld hebben.
Lees het maar eens vanaf pag.1 tot 8 er is toen al het nodige over geschreven.
groet Rens
Heb hier ook al eens op gereageerd zie Audi-A2.nl Forumsticker.
Volgens mij zijn er ook al een aantal die toen een sticker besteld hebben.
Lees het maar eens vanaf pag.1 tot 8 er is toen al het nodige over geschreven.
groet Rens
Morgen ga ik naar een goede kennis die sticker boer is.
Heb de orginele forum sticker bij hem afgegeven met het verzoek hem te maken
met zilver (chroom) letters.
Als het klaar is plak ik hem op de a2 en is dan te bewonderen tijdens de meeting.
Heb de orginele forum sticker bij hem afgegeven met het verzoek hem te maken
met zilver (chroom) letters.
Als het klaar is plak ik hem op de a2 en is dan te bewonderen tijdens de meeting.
Liever dan zo'n raamsticker (die ik al heb uit de eerste serie van Peter) zou ik een sticker voor de kentekenplaathouder willen. Een hele plaathouder kan ook, maar liever niet, want hij zit zodanig vast dat ik dan de achterklepbekleding moet loshalen. Nu staat de hele lijst van de plaathouder vol reclame van de garage waar ik de A2 gekocht heb (maar nu na de garantie nooit meer kom).
Op ons collega-forum www.drieliterforum.nl zag ik bij iemand een foto van een mooie sticker die je hier overheen kunt plakken.

Dat lijkt me wel wat. Op zich zijn ze met een tientje voor twee stuks niet eens duur.
Op ons collega-forum www.drieliterforum.nl zag ik bij iemand een foto van een mooie sticker die je hier overheen kunt plakken.

Dat lijkt me wel wat. Op zich zijn ze met een tientje voor twee stuks niet eens duur.
Goed idee Thijs, ik heb uit arren moede ook maar zo'n fun-liner met een snedige (gejatte)
tekst van Herman Finkers over de ongewenste Garage reclame geplakt. Ramen bestickeren
houd ik niet zo van. Wat ik wel leuk vind zijn die was-icoontjes die sommige Duitse A2Freunde op het achterste zijraampje hebben.
Die van handwas, niet in de droogtrommel etc. Doet me weer denken aan wasvoorschrift info in een officieel TopGear T-shirt;" This T-shirts was tested on animals. It didn't fit!"
tekst van Herman Finkers over de ongewenste Garage reclame geplakt. Ramen bestickeren
houd ik niet zo van. Wat ik wel leuk vind zijn die was-icoontjes die sommige Duitse A2Freunde op het achterste zijraampje hebben.
Die van handwas, niet in de droogtrommel etc. Doet me weer denken aan wasvoorschrift info in een officieel TopGear T-shirt;" This T-shirts was tested on animals. It didn't fit!"
Ook ik heb al eens eerder aangegeven dat een kentekensticker me wel wat lijkt:
audi-a2-nl-forumsticker-t339-60.html#p4378
En er was ook al een aanbieder gevonden die ze vanaf 69 cent per stuk aanbiedt. Maar goed, da's bij duizend stuks.
Bij 20 stuks is het 2,25 per stuk:
http://www.proxivepromotions.nl/kenteke ... erstickers
En er was ook al een aanbieder gevonden die ze vanaf 69 cent per stuk aanbiedt. Maar goed, da's bij duizend stuks.

http://www.proxivepromotions.nl/kenteke ... erstickers
[quote="mvdklip"]Ook ik heb al eens eerder aangegeven dat een kentekensticker me wel wat lijkt:
Bij 20 stuks is het 2,25 per stuk:
http://www.proxivepromotions.nl/kenteke ... erstickers[/quote]Oew, verzamelbestelling doen en op 25 september lekker samen onze A2's beplakken?

http://www.proxivepromotions.nl/kenteke ... erstickers[/quote]Oew, verzamelbestelling doen en op 25 september lekker samen onze A2's beplakken?