comfort Blinker- mistlampen-cruisecontrol ingebouwd

Projecten, modificaties en accessoires.
Gompie

10 sep 2011, 12:30 0 x

[quote="Gompie"]Dat ziet er gelikt uit Gompie. Prachtig beeld en subtiel onder in bumper geplaatst. Heb je nu zicht over de gehele breedte naar achteren of is er rechts achter nog een deel niet zichtbaar? Lijkt mij ook wel iets! Ik heb jou fotoalbum er eens op nageslagen maar zie helaas alleen foto's van de NAV in schemer/donker met werkende achtergrond verlichting.[/quote]
Dank voor de veer Cees! Camera valt inderdaad nauwelijks op en de auto is niet aangetast,
alleen klepje. Mocht sleepoog achter ooit nodig zijn dan is dat gewoon te gebruiken.
Het zicht rechts naar achteren is heel goed, dat leek mij het belangrijkste (stoepranden e.d.) en daarom ook de camera rechts gemonteerd. Moet er nog wat mee oefenen met
afstand inschatten, maar paaltjes zie je duidelijk (of winkelkarretjes, kinderen etc.).
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met foto's van Navi, wil je zien hoe het apparaat
zelf in de auto zit? Ik heb nu de voedingskabel van de Navi onder de middenconsole weggewerkt en een aan/uit schakelaar gemonteerd. Druk op de knop en hij gaat aan. Wel zo handig en van buitenaf niets te zien. Via touchscreen weer uit te zetten, Navi zit namelijk op de plek van de asbak. Kan hem zo achterover kantelen en foetsie! Niente navi.... Geen i-aal, maar toch! :mrgreen:
Groeten, Gompie
chartjes

10 sep 2011, 12:35 0 x

[quote="Gompie"][quote="Gompie"]Dat ziet er gelikt uit Gompie. Prachtig beeld en subtiel onder in bumper geplaatst. Heb je nu zicht over de gehele breedte naar achteren of is er rechts achter nog een deel niet zichtbaar? Lijkt mij ook wel iets! Ik heb jou fotoalbum er eens op nageslagen maar zie helaas alleen foto's van de NAV in schemer/donker met werkende achtergrond verlichting.[/quote]
Dank voor de veer Cees! Camera valt inderdaad nauwelijks op en de auto is niet aangetast,
alleen klepje. Mocht sleepoog achter ooit nodig zijn dan is dat gewoon te gebruiken.
Het zicht rechts naar achteren is heel goed, dat leek mij het belangrijkste (stoepranden e.d.) en daarom ook de camera rechts gemonteerd. Moet er nog wat mee oefenen met
afstand inschatten, maar paaltjes zie je duidelijk (of winkelkarretjes, kinderen etc.).
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met foto's van Navi, wil je zien hoe het apparaat
zelf in de auto zit? Ik heb nu de voedingskabel van de Navi onder de middenconsole weggewerkt en een aan/uit schakelaar gemonteerd. Druk op de knop en hij gaat aan. Wel zo handig en van buitenaf niets te zien. Via touchscreen weer uit te zetten, Navi zit namelijk op de plek van de asbak. Kan hem zo achterover kantelen en foetsie! Niente navi.... Geen i-aal, maar toch! :mrgreen:
Groeten, Gompie[/quote]
Ja Gompie, dat bedoel ik met foto. Kan niet helemaal goed zien hoe Navi oogt in auto overdag.
In donker lijkt ie schitterend.

groeten,

Cees
Gompie

10 sep 2011, 13:06 0 x

Hier wat kakelverse foto's van overdag, waarbij de eerste de foetsietruc laat zien.
Door extreme groothoek lijkt het wat vreemd:
chartjes

11 sep 2011, 15:34 0 x

[quote="Gompie"]Hier wat kakelverse foto's van overdag, waarbij de eerste de foetsietruc laat zien.
Door extreme groothoek lijkt het wat vreemd:[/quote]

Ja, duidelijk. Past goed op plaats asbak! Ga jouw draadje eens bestuderen en jouw verwijzing naar onze Duitse vrienden.
Dank je Gompie voor de foto's.

groeten,
Cees
Plaats reactie