Open Sky probleem
Sinds vandaag hoor ik een ontzettend naar krakend rammelende geluid wanneer ik mijn OSS open en dicht doe. Dit geluid lijkt te komen uit het gedeelte vlak boven de schakelaar waarmee ik het OSS bedien.
Nu heb ik nog 17 dagen BOVAG garantie bij Udenhout in Den Bosch, maar wil ik wel zorgen dat ik een reparatie krijg die het nog heel lang blijft doen en niet dat er wat gesmeerd en gefixeerd wordt zodat ik er over een paar maanden (buiten de garantieperiode) weer sta. Hoe kan ik dit het beste spelen?
Nu heb ik nog 17 dagen BOVAG garantie bij Udenhout in Den Bosch, maar wil ik wel zorgen dat ik een reparatie krijg die het nog heel lang blijft doen en niet dat er wat gesmeerd en gefixeerd wordt zodat ik er over een paar maanden (buiten de garantieperiode) weer sta. Hoe kan ik dit het beste spelen?
Is je auto jonger of ouder dan 10 jaar? Indien jonger dan zou ik ze erop wijzen dat in Duitsland het hele dak onder coulance vervangen wordt ivm een gebrekkige constructie. Misschien even samen met de dealer bellen naar Rinner in Duitsland? Als de auto ouder dan 10 jaar is, dan wordt het wel wat moeilijker. De kans is groot dat je het dan zal moeten stellen met een kleine reparatie waarvan je niet weet hoe lang ie het houdt.
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
[quote="MvdD"]Sinds vandaag hoor ik een ontzettend naar krakend rammelende geluid wanneer ik mijn OSS open en dicht doe. Dit geluid lijkt te komen uit het gedeelte vlak boven de schakelaar waarmee ik het OSS bedien.
Nu heb ik nog 17 dagen BOVAG garantie bij Udenhout in Den Bosch, maar wil ik wel zorgen dat ik een reparatie krijg die het nog heel lang blijft doen en niet dat er wat gesmeerd en gefixeerd wordt zodat ik er over een paar maanden (buiten de garantieperiode) weer sta. Hoe kan ik dit het beste spelen?[/quote]
dat gekraak is het tandwiel dat overslaat, een goed teken van een kapote kabel is dat het dak scheeftrekt en dater speling op zit
Thijs
PS: rinner is een top tent
Nu heb ik nog 17 dagen BOVAG garantie bij Udenhout in Den Bosch, maar wil ik wel zorgen dat ik een reparatie krijg die het nog heel lang blijft doen en niet dat er wat gesmeerd en gefixeerd wordt zodat ik er over een paar maanden (buiten de garantieperiode) weer sta. Hoe kan ik dit het beste spelen?[/quote]
dat gekraak is het tandwiel dat overslaat, een goed teken van een kapote kabel is dat het dak scheeftrekt en dater speling op zit

Thijs
PS: rinner is een top tent

Ik snap niet precies wat je bedoelt met het goede teken Thijs, zou je dat kunnen toelichten?
En ik ga het nog even nachecken, maar voor zover ik weet is hij ouder dan 10 jaar en gaat de coulance regeling niet op. Dit had ik bij aanschaf volgens mij al gecheckt.
Verder ga ik het dak ook niet meer laten maken wanneer het buiten garantie en coulance valt, dat vind ik toch te prijzig.
En ik ga het nog even nachecken, maar voor zover ik weet is hij ouder dan 10 jaar en gaat de coulance regeling niet op. Dit had ik bij aanschaf volgens mij al gecheckt.
Verder ga ik het dak ook niet meer laten maken wanneer het buiten garantie en coulance valt, dat vind ik toch te prijzig.
Had een klacht ingediend bij Van den Udenhout en deze zijn hier super op teruggekomen. Ze komen tegemoet in de reparatie van het dak en zetten er voor een zeer gereduceerde prijs een nieuw dak in.
Uiteindelijk is is deze tegemoetkoming omgezet in een goede deal bij het inruilen voor een nieuwe auto. Na 10 a 11 jaar mag dat wel een keer. Uiteindelijk bij de Audi een nieuwe VW Polo besteld in een Highline uitvoering en knal rood, zoals in het boekje. Dus over een paar maandjes geen posts meer op het A2 Forum.
Bedankt voor jullie reacties! Keep up the good work!
Uiteindelijk is is deze tegemoetkoming omgezet in een goede deal bij het inruilen voor een nieuwe auto. Na 10 a 11 jaar mag dat wel een keer. Uiteindelijk bij de Audi een nieuwe VW Polo besteld in een Highline uitvoering en knal rood, zoals in het boekje. Dus over een paar maandjes geen posts meer op het A2 Forum.
Bedankt voor jullie reacties! Keep up the good work!
Helaas, geen A2 meer.
Ik deed mijn A2 ook van de hand maar kreeg spijt en rijd nu, na 4 jaar, weer A2.
Ik hoop dat je niet dezelfde meemaakt.
Zo'n Polo is een mooie auto, zeker in High Line uitvoering.......maar geen A2.
Desalniettemin gefeliciteerd met je aankoop en veel veilge KM's toegewenst.
groet
audietje
Ik deed mijn A2 ook van de hand maar kreeg spijt en rijd nu, na 4 jaar, weer A2.
Ik hoop dat je niet dezelfde meemaakt.
Zo'n Polo is een mooie auto, zeker in High Line uitvoering.......maar geen A2.
Desalniettemin gefeliciteerd met je aankoop en veel veilge KM's toegewenst.
groet
audietje