meeting Zondag 25 sept AC De Meern [aanmeldthread]

Meetings en Evenementen
lemoi

31 aug 2011, 18:34 0 x

Ja Falcon, dat gaat zomaar niet. Duitsland loopt niet weg hoor. Dan komt je vrouw/vriendin toch naar de meeting :D ;)
falcon

01 sep 2011, 11:17 0 x

[quote="lemoi"]Ja Falcon, dat gaat zomaar niet. Duitsland loopt niet weg hoor. Dan komt je vrouw/vriendin toch naar de meeting :D ;) [/quote] LOL Had ik ook al over na gedacht. Ze is wel helemaal enthousiast van 't karretje maar om ze is nog niet zo (prettig) gestoord dat ze naar een a2-meeting wil :)
lemoi

01 sep 2011, 11:40 0 x

@ Falcon, ach we bijten niet en echt gek zijn we niet (dat denken we zelf dan). Dus ik zie geen reden waarom ze niet kan komen. Maar goed vrouwen zijn toch wat moeilijker te doorgronden zegt men :lol:
Romulus

01 sep 2011, 11:54 0 x

[quote="falcon"]Het spijt me behoorlijk maar ik moet toch afmelden. Kon een weekendje naar Dld met vrienden en we komen pas 's avonds terug...[/quote]Jammer! Ik had je graag eens persoonlijk ontmoet.
[quote="falcon"][quote="lemoi"]Ja Falcon, dat gaat zomaar niet. Duitsland loopt niet weg hoor. Dan komt je vrouw/vriendin toch naar de meeting :D ;) [/quote] LOL Had ik ook al over na gedacht. Ze is wel helemaal enthousiast van 't karretje maar om ze is nog niet zo (prettig) gestoord dat ze naar een a2-meeting wil :) [/quote]Nou, mijn meisje is nooit autogek geweest maar loopt met ons "bolletje" wel helemaal weg. Tegen al mijn verwachting in vond ze een A2-meeting wel een leuk idee: "en komen er dan allemaal van die bolletjes? Lijkt me wel een grappig gezicht" :lol: Helaas kan ze er niet bij zijn, dat komt nog wel eens.
j.hoeben1

24 sep 2011, 14:14 0 x

Hallo A2 bezitters,
Ik wens jullie morgen een fijne en gezellige dag op de meeting ;) . Ik had zelf hééééééél graag gekomen :cry: ook om eens kennis te maken met vele van jullie, maar wij hebben morgen een familie feest en daar mag ik van mijn vrouw niet bij ontbreken, dus vandaar. Jammer maar ik hoop dat ik er bij de eerstvolgende keer wel bij ben.

Groeten Sjors
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

24 sep 2011, 16:18 0 x

Ik hoop dat iedereen morgen minstens de auto van buiten gewassen heeft. Denk er niet aan om langs een ongewassen A2 te gaan staan !!! :lol: :lol:
joris1980
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

24 sep 2011, 19:56 0 x

[quote="chipsoer"]Ik hoop dat iedereen morgen minstens de auto van buiten gewassen heeft. Denk er niet aan om langs een ongewassen A2 te gaan staan !!! :lol: :lol:[/quote]

Idd, geen ongewassen A2´s :twisted:
Heb onze vanmiddag een wasbeurt gegeven, moet al1 toch eens tijd nemen voor de binnenkant :oops: In oktober nog wat vrij genomen, dan de binnenkant schoonmaken!

Tot morgen!! Joris1980
Romulus

24 sep 2011, 20:15 0 x

[quote="joris1980"][quote="chipsoer"]Ik hoop dat iedereen morgen minstens de auto van buiten gewassen heeft. Denk er niet aan om langs een ongewassen A2 te gaan staan !!! :lol: :lol:[/quote]

Heb onze vanmiddag een wasbeurt gegeven, moet al1 toch eens tijd nemen voor de binnenkant :oops: In oktober nog wat vrij genomen, dan de binnenkant schoonmaken!

Tot morgen!! Joris1980[/quote]Bij mij is het omgekeerd: de binnenkant houd ik netjes, want daar zit ik zelf. Alleen de binnenkant van de voorruit vind ik een crime. De buitenkant ziet eens per 1-2 maanden de wasstraat. Ik zal straks wat spot repair doen 8-)
mx-man
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

24 sep 2011, 20:35 0 x

[quote="Romulus"][quote="joris1980"][quote="chipsoer"]Ik hoop dat iedereen morgen minstens de auto van buiten gewassen heeft. Denk er niet aan om langs een ongewassen A2 te gaan staan !!! :lol: :lol:[/quote]

Tot morgen!! Joris1980[/quote]Bij mij is het omgekeerd: de binnenkant houd ik netjes, want daar zit ik zelf. Alleen de binnenkant van de voorruit vind ik een crime. De buitenkant ziet eens per 1-2 maanden de wasstraat. Ik zal straks wat spot repair doen 8-)[/quote]

t klinkt heel herkenbaar :) alleen allemaal vliegen op de voorruit is ( vooral in de schemering ) ook heeeel iritant :S
lemoi

24 sep 2011, 21:56 0 x

s**t moet ik hem nog wassen.......
Plaats reactie