Ik ben precies een jaar geleden lid geworden van dit geweldige forum met nr. 226.
Inmiddels staat de teller op 513 voor wat het waard is,want er staan er wel
een paar in de lijst (helaas) die of geen a2 bezitten of dit forum voor andere doeleinde
willen benutten.
Als de lijst al opgeschoond zou kunnen worden, ben ik wel benieuwd wat er dan uiteindelijk van over zou blijven ?
aantal leden
[quote="Romulus"]Doel van het forum is iedereen die interesse in de A2 heeft, van informatie voorzien en een discussieplatform bieden. Daarvoor hoef je volgens mij niet per se een A2 te bezitten.[/quote]
Je bent niet verplicht een a2 te hebben om dit forum te bezoeken dat snap ik,
maar ik mag mij toch wel afvragen hoeveel er uiteindelijk overblijven van de inmiddels 514 geregistreerde leden met daadwewrkelijk een a2 in bezit.
En hoeveel (leden) hebben er inmiddels een ban aan hun broek,bekijk alleen de laatste
pagina maar eens,maar de teller tikt rustig verder.
Heb zojuist een stukje gereden en dat ging me niet slecht af dus ik zou zeggen tot morgen vriend
Je bent niet verplicht een a2 te hebben om dit forum te bezoeken dat snap ik,
maar ik mag mij toch wel afvragen hoeveel er uiteindelijk overblijven van de inmiddels 514 geregistreerde leden met daadwewrkelijk een a2 in bezit.
En hoeveel (leden) hebben er inmiddels een ban aan hun broek,bekijk alleen de laatste
pagina maar eens,maar de teller tikt rustig verder.
Heb zojuist een stukje gereden en dat ging me niet slecht af dus ik zou zeggen tot morgen vriend

Hmm, zo lastig is dat niet op lossen.
als de forumchef een mail naar het hele ledenbestand laat sturen, met daarin een link waar bv binnen 2 weken op geklikt moet worden, zo niet dat je account verwijderd word..
ben zelf niet zo informatica-achtig, maar dit lijkt mij geen zeer lastig iets.
als de forumchef een mail naar het hele ledenbestand laat sturen, met daarin een link waar bv binnen 2 weken op geklikt moet worden, zo niet dat je account verwijderd word..
ben zelf niet zo informatica-achtig, maar dit lijkt mij geen zeer lastig iets.