Gezocht: Afdekrollo - dubbele bodem A2
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Tja, ook hier geldt: vraag en aanbod dat de prijs bepaalt. Misschien even rustig afwachten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Bel anders VAS autodemontage in Den Dolder, Tel: 030 - 228 38 68. (ze trekken niet het vel over je neus) [VAS AUTODEMONTAGE](http://www.vasautodemontage.nl/home)
@Wybren3L:
Dit is het antwoord wat ik 2 dagen geleden van hen kreeg:
_Goedemorgen ,
Ten eerste hebben wij geen 3L staan , waarvan vele delen alleen van een 3L maar passen .
Ten tweede staan er wel enkele A2 s maar zijn de delen die u vraagt niet meer op voorraad .
deze delen worden echter veel gevraagd.
Mvg Hans ._
@Rein:
Is Jan Eenkink soms van A2 centrum Ruurlo?
Zo ja, heb ik ook al contact mee gehad vorige week.
Dit is het antwoord wat ik 2 dagen geleden van hen kreeg:
_Goedemorgen ,
Ten eerste hebben wij geen 3L staan , waarvan vele delen alleen van een 3L maar passen .
Ten tweede staan er wel enkele A2 s maar zijn de delen die u vraagt niet meer op voorraad .
deze delen worden echter veel gevraagd.
Mvg Hans ._
@Rein:
Is Jan Eenkink soms van A2 centrum Ruurlo?
Zo ja, heb ik ook al contact mee gehad vorige week.
- Bimotacorse
Halloa,
Vandaag bij vas geweest.
Die heeft zowaar nog een dubbele bodem liggen in een donkere kleur...waarschijnlijk weet ie dat zelf niet...lees dit nu pas anders had ik wel even een foto gemaakt. Ik zag hem in ieder geval opgevouwen in een donkere A2 liggen.
Vandaag bij vas geweest.
Die heeft zowaar nog een dubbele bodem liggen in een donkere kleur...waarschijnlijk weet ie dat zelf niet...lees dit nu pas anders had ik wel even een foto gemaakt. Ik zag hem in ieder geval opgevouwen in een donkere A2 liggen.