Wat heb je laten doen, waar en wat heeft het gekost
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik heb het even nagekeken (ik had er n.l. twijfel over) en de lay-out van de distributie van de 1.6 FSI (zie foto laat toch duidelijk zien dat dit niet het geval is! Alles zit aan één zijde van de motor (zoals ook bij de 1.4 benzine)
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Getande riemen, waterpomp, spanrollers, multiriem laten vervangen, incl 6ltr koelvloeistof
Na 59.000 en 4,5 jaar verder,zit er nu de 3e getande riem erop. De eerste werd vervangen bij 108.000 en de 2e gisteren bij 167.000. Riem op zich was niet versleten, alleen 1 spanrol liep(droog) bij de bovenste riem.
Aua motor 1.4 benzine
Kosten totaal €550,00
Originele Audi onderdelen!!
Waar: Bosch Car Service Swalmen
Ik vindt dit een reeele prijs.
Na 59.000 en 4,5 jaar verder,zit er nu de 3e getande riem erop. De eerste werd vervangen bij 108.000 en de 2e gisteren bij 167.000. Riem op zich was niet versleten, alleen 1 spanrol liep(droog) bij de bovenste riem.
Aua motor 1.4 benzine
Kosten totaal €550,00
Originele Audi onderdelen!!
Waar: Bosch Car Service Swalmen
Ik vindt dit een reeele prijs.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="pier"]chipsoer,
er gaat maar 5 liter koelvloeistof in !!![/quote]
Dat zou ook kunnen. Ik heb vantevoren een vaste prijs afgesproken, en ook geen gespecificeerde factuur ontvangen, ik meen ergens gelezen te hebben dat er 6 liter in ging. Qua prijs heb ik niet teveel betaald. Originele tandriemen met spanrollen, orig. waterpomp en orig. multiriem en koelvloeistof €280,00 en 4 uur arbeid was de totaalprijs €550,00 Ik denk niet dat je dit op veel plaatsen in Nl goedkoper krijgt !!
er gaat maar 5 liter koelvloeistof in !!![/quote]
Dat zou ook kunnen. Ik heb vantevoren een vaste prijs afgesproken, en ook geen gespecificeerde factuur ontvangen, ik meen ergens gelezen te hebben dat er 6 liter in ging. Qua prijs heb ik niet teveel betaald. Originele tandriemen met spanrollen, orig. waterpomp en orig. multiriem en koelvloeistof €280,00 en 4 uur arbeid was de totaalprijs €550,00 Ik denk niet dat je dit op veel plaatsen in Nl goedkoper krijgt !!
Materiaal kan zeker € 100 goedkoper ( contitech/ina/hepu) zie link
http://www.xxl-automotive.de/Zahnriemen ... VW-14-16V/
http://www.xxl-automotive.de/Zahnriemen ... VW-14-16V/