zit hier met vervelend probleempje : audi A2 1.4 BENZINE 2002 heeft af en toe een volledig lege batterij na 1-2 dagen stistand . Heb reeds de nodige metingen gedaan / alternator ok / 2 x nieuwe batterij ( om zeker te zijn ) / verliestroom / enz....
OOK REEDS KOFFERSLOT EN DEURMODULE LINKS VERVANGEN .
Soms heeft ie 3-4 weken geen enkel probleem , ook niet na bv weekje stilstand en soms is de batterij 2-3 x op 1 week volledig leeg getrokken . BEN BEETJE TEN EINDE RAAD .
Afstandsbediening sleutel werkt niet - als je manueel het slot omdraait met de sleutel en je duwt op de afstandsbediening hoor je wel dat alles klikt /
IEMAND HETZELFDE PROBLEEM REEDS GEHAD OF ENN OPLOSSING HIERVOOR ?
ALVAST BEDANKT .
Batterij sporadisch volledig leeg na 1-2 dagen stilstand
Wat Theo zegt: stel je gerust even voor in het ledengedeelte.
Wat je A2 betreft: controleer lekstroom zoals vorige week uitgelegd aan Concoche. Ik vermoed dat er ook wel relevante foutmeldingen zullen zijn, dus uitlezen zou behulpzaam kunnen zijn. Onderbuikgevoel: comfortregelapparaat aan het overlijden.
Wat je toetsenbord betreft: af en toe blijft caps lock hangen. Ik heb de topictitel even voor je in orde gemaakt.
Wat je A2 betreft: controleer lekstroom zoals vorige week uitgelegd aan Concoche. Ik vermoed dat er ook wel relevante foutmeldingen zullen zijn, dus uitlezen zou behulpzaam kunnen zijn. Onderbuikgevoel: comfortregelapparaat aan het overlijden.
Wat je toetsenbord betreft: af en toe blijft caps lock hangen. Ik heb de topictitel even voor je in orde gemaakt.