Startmotor aan zijn einde?
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Haha, Hans de dealer...
Demonteren, schoonmaken, smeren en weer monteren maakt een startmotor nog niet als nieuw. De koolborstels zou je moeten vernieuwen en je mag hopen dat de 'bendix' niet kapot is, waardoor dat gejank na montage niet weg blijkt te zijn :cry:
Als het toch moet, dan zou ik liever 100 euro investeren in een nieuwe startmotor. Arbeidsloon kun je natuurlijk wel in je zak houden.
Demonteren, schoonmaken, smeren en weer monteren maakt een startmotor nog niet als nieuw. De koolborstels zou je moeten vernieuwen en je mag hopen dat de 'bendix' niet kapot is, waardoor dat gejank na montage niet weg blijkt te zijn :cry:
Als het toch moet, dan zou ik liever 100 euro investeren in een nieuwe startmotor. Arbeidsloon kun je natuurlijk wel in je zak houden.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Aan de andere kant, indien je hem gedemonteerd hebt (dus eronder vandaan gehaald hebt) is het uit elkaar nemen een fluitje van een cent en kun je afhankelijk van je bevindingen alsnog indien nodig besluiten om deze te vervangen.
Zo zou (en ga) ik het doen.
Zo zou (en ga) ik het doen.
- toon.mastail
Ik heb net mijn auto een nieuwe distributie riem..laten vervangen nu komt ook de startmotor . HETZELFDE euvel na de start 1 sec.na gieren . .
- Audi_gekkie
Ja dat kan. Geen probleem dus.