Gezamelijk sleutelen aan A2. Waar, wie en wanneer?
Ik heb mij aangemeld en wil ook wel komen maar Dieverbrug is wel erg ver weg, voor mij 230km is ongeveer 2,5 uur tuffen :o en dat is toch te ver, ik moet ook weer terug. Een andere locatie die meer centraal gelegen is ben ik van de partij. Heb ook geen problemen met mijn karretje alleen mijn radio Concert II die achteraf ingebouwd is, daar doet het de toetsverlichting niet goed van en als daar iemand raad mee weet was dat meegenomen. Dus wat centraler gelegen kom ik, anders niet
.
Sjors

Sjors
-
ik heb het net uitgezocht, het is inderdaad iets wat de dealer beter kan doen, maar heb ook gevonden dat het voorlopig geen kwaad kan, maakt alleen veel herrie.
maar achteruitrij camera lijkt me wel een doenbaar klusje. maar kan ook thuis, en bij mooi weer kan het ook buiten.
maar achteruitrij camera lijkt me wel een doenbaar klusje. maar kan ook thuis, en bij mooi weer kan het ook buiten.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik ga aanstaande zaterdag naar het sleuteltreffen van onze oosterburen in Keulen. Is voor mij nog geen 100km enkele reis. Ik zal wat foto,s maken met een kort verslag. Iemand interesse om mee te gaan ? Stuur dan effe een p.m
[quote="chipsoer"]Ik ga aanstaande zaterdag naar het sleuteltreffen van onze oosterburen in Keulen. Is voor mij nog geen 100km enkele reis. Ik zal wat foto,s maken met een kort verslag. Iemand interesse om mee te gaan ? Stuur dan effe een p.m[/quote]Leuk, veel plezier! Heb je zelf ook nog klusjes die je uit moet voeren of ga je voor de gezelligheid? Ben benieuwd naar je verslag!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="falcon"][quote="chipsoer"]Ik ga aanstaande zaterdag naar het sleuteltreffen van onze oosterburen in Keulen. Is voor mij nog geen 100km enkele reis. Ik zal wat foto,s maken met een kort verslag. Iemand interesse om mee te gaan ? Stuur dan effe een p.m[/quote]Leuk, veel plezier! Heb je zelf ook nog klusjes die je uit moet voeren of ga je voor de gezelligheid? Ben benieuwd naar je verslag![/quote]
Ik heb eigenlijk niets voor, misschien de gasklep reinigen mits er iemand met vagcom aanwezig is en een pakking 036 133 161c bij de dealer op voorraad is.
Maar ik ben nog in dubio, heb geen enkele foutmelding en auto loopt perfect, vindt alleen het verbruik op korte stukken aan de hoge kant (1:14,3 )maar denk niet dat dit na reiniging minder is
gr eric.
Ik heb eigenlijk niets voor, misschien de gasklep reinigen mits er iemand met vagcom aanwezig is en een pakking 036 133 161c bij de dealer op voorraad is.
Maar ik ben nog in dubio, heb geen enkele foutmelding en auto loopt perfect, vindt alleen het verbruik op korte stukken aan de hoge kant (1:14,3 )maar denk niet dat dit na reiniging minder is
gr eric.