Zilveren colour storm ?
[quote="Rinus"]Vanwege het ontbreken van een airco had ik hem niet laten staan, mits de prijs goed was uiteraard. Heb je er geen onderhoud aan ook. Airco is leuk, maar niet noodzakelijk. Onze A2 is de eerste auto, die wij bezitten met een airco, en als ik nu zou moeten zeggen wat de meerwaarde is.......... Ik heb hem vaker uit dan aan.[/quote]Heb jij jouw A2 al zo lang dat je hoge temperaturen (30+) hebt meegemaakt? Ik heb ook slechts 10 dagen per jaar m'n airco aan, maar op die 10 dagen ben ik er wel dusdanig blij mee dat ik nu de conclusie zou trekken een mooie auto te laten staan als deze geen airco heeft! Afgelopen zomer op Corsica geweest, dan wil je echt niet zonder!
[quote="Rinus"]Maar die Papayaoranje is toch in Nederland helemaal niet geleverd geweest? Wel een (vind ik persoonlijk) erg mooie kleur. Vanwege het ontbreken van een airco had ik hem niet laten staan, mits de prijs goed was uiteraard. Heb je er geen onderhoud aan ook. Airco is leuk, maar niet noodzakelijk. Onze A2 is de eerste auto, die wij bezitten met een airco, en als ik nu zou moeten zeggen wat de meerwaarde is.......... Ik heb hem vaker uit dan aan.
En een witte lijkt me ook geweldig !! Ik vind een A5 in het wit ook zo mooi !![/quote]
klopt was ook in Duitsland. papayo, fsi, OSS, RS4. Ja en over airco wel of niet dat is de keuze die je zelf wilt maken. Voor dezelfde prijs had ik er ook een met airco, met nog meer opties en 20000km minder bij een dealer.
Cees
En een witte lijkt me ook geweldig !! Ik vind een A5 in het wit ook zo mooi !![/quote]
klopt was ook in Duitsland. papayo, fsi, OSS, RS4. Ja en over airco wel of niet dat is de keuze die je zelf wilt maken. Voor dezelfde prijs had ik er ook een met airco, met nog meer opties en 20000km minder bij een dealer.
Cees
Inderdaad zeer zeldzaam, de "papayaoranje. De Lichtsilber Color.storm heb ik op foto eerder te koop gezien. Overigens, toen ik een zoektocht naar een A2 begon, stond er (ik herinner me, ergens in het noorden van het land) een waanzinnig mooie (want stond het goed, in het totaalplaatje) WITTE A2 te koop. Erg apart en erg compleet (17 inch RS, leder/alcantara, RS stuur/stoelen, concert II, CC, enz). Was erg snel verkocht (voordat ik goed en wel kon reageren). Was wel prijzig, staat me nog bij.
Wim[/quote]
Waar ik benieuwd naar ben Wim is: die witte, was dit kort geleden of een jaar of 2 in Hardenberg. Jij bent toch die Wim die toen de rode CS gekocht heeft uit het noorden? Of vergis ik me.
groeten,
Cees
Wim[/quote]
Waar ik benieuwd naar ben Wim is: die witte, was dit kort geleden of een jaar of 2 in Hardenberg. Jij bent toch die Wim die toen de rode CS gekocht heeft uit het noorden? Of vergis ik me.
groeten,
Cees
[quote="Oort"]Be eigenlijk wel benieuwd, of er een forum-lid is met een witte A2.[/quote]Er zijn er twee als ik me goed herinner, een in Vlaanderen en een in (omgeving) Rotterdam. Helaas even geen tijd om te zoeken, maar in het album zul je ze vast zo vinden.
[quote="Oort"]Dat ben ik inderdaad, Cees. En die witte A2 was inderdaad een flinke tijd geleden (2 jaar zou kunnen). Ken je deze A2? Be eigenlijk wel benieuwd, of er een forum-lid is met een witte A2.
Wim[/quote]
Als we het over dezelfde hebben ja. Dit was een witte tdi 90pk, OSS,RS4,2004 of 2005, leer, RNS, nog veel meer, voor de prijs van 17000euro. Weinig kilometers voor diesel(weet niet meer) maar liep als een speer. In proef gereden; schitterend ding maar mijn verstand zei veel te duur. Kreeg er niks af, maar de OSS knakte en daarop ben ik echt af gehaakt.Vanghaken waren al half door. Dit was de eerste uit mijn lange zoektocht naar een A2.
Ja jij hebt jouw naam op dit forum moeten veranderen omdat de oude gelieerd was aan jouw vorige rode CS. Ook die rode heb ik gezien, ik meen ergens in Friesland? Lampje gaat bij mij nu pas branden(hehe)
groeten,
Cees
Wim[/quote]
Als we het over dezelfde hebben ja. Dit was een witte tdi 90pk, OSS,RS4,2004 of 2005, leer, RNS, nog veel meer, voor de prijs van 17000euro. Weinig kilometers voor diesel(weet niet meer) maar liep als een speer. In proef gereden; schitterend ding maar mijn verstand zei veel te duur. Kreeg er niks af, maar de OSS knakte en daarop ben ik echt af gehaakt.Vanghaken waren al half door. Dit was de eerste uit mijn lange zoektocht naar een A2.
Ja jij hebt jouw naam op dit forum moeten veranderen omdat de oude gelieerd was aan jouw vorige rode CS. Ook die rode heb ik gezien, ik meen ergens in Friesland? Lampje gaat bij mij nu pas branden(hehe)
groeten,
Cees
Leuk, Cees, dat we het beiden over dezelfde witte A2 uit Hardenberg hebben. Ik herinner me ook dat het een ERG mooi exemplaar was, maar vreselijk duur. Dat je definitief op het dakje bent afgeknapt, begrijp ik. Zeker in relatie tot die prijs.
De rode kwam inderdaad uit het Noorden. Niet Friesland, maar Groningen (Toyota/Lexus dealer Louwman).
Maar, als eerder gezegd (stiekem bekeken op P achter station), je hebt zelf ook een erg mooi exemplaar. Kleur(combinatie), uitvoering.
Wim
De rode kwam inderdaad uit het Noorden. Niet Friesland, maar Groningen (Toyota/Lexus dealer Louwman).
Maar, als eerder gezegd (stiekem bekeken op P achter station), je hebt zelf ook een erg mooi exemplaar. Kleur(combinatie), uitvoering.
Wim
[quote="Oort"]Leuk, Cees, dat we het beiden over dezelfde witte A2 uit Hardenberg hebben. Ik herinner me ook dat het een ERG mooi exemplaar was, maar vreselijk duur. Dat je definitief op het dakje bent afgeknapt, begrijp ik. Zeker in relatie tot die prijs.
Wim[/quote]
Dank je voor het compliment Wim,
binnenkort de jouwe ff bewonderen. Staat ie bij het torentje? Ik realiseer me net dat het misschien niet handig is om deze zaken te communiceren. Ik vind hem wel.
Als ie net zo mooi is als op de foto!
groeten,
Cees
Wim[/quote]
binnenkort de jouwe ff bewonderen. Staat ie bij het torentje? Ik realiseer me net dat het misschien niet handig is om deze zaken te communiceren. Ik vind hem wel.
groeten,
Cees
groeten,
Cees[/quote]
Met alle plezier, Cees. Hij staat in de parkeergarage in app.gebouw bij Kruittoren; ik stuur je een PB.
Groet,
Wim.
P.S.: zie NU de rode van je collega staan...... :o
groeten,
Cees[/quote]
Met alle plezier, Cees. Hij staat in de parkeergarage in app.gebouw bij Kruittoren; ik stuur je een PB.
Groet,
Wim.
P.S.: zie NU de rode van je collega staan...... :o
[quote="chartjes"][quote="Rinus"]Maar die Papayaoranje is toch in Nederland helemaal niet geleverd geweest? Wel een (vind ik persoonlijk) erg mooie kleur. Vanwege het ontbreken van een airco had ik hem niet laten staan, mits de prijs goed was uiteraard. Heb je er geen onderhoud aan ook. Airco is leuk, maar niet noodzakelijk. Onze A2 is de eerste auto, die wij bezitten met een airco, en als ik nu zou moeten zeggen wat de meerwaarde is.......... Ik heb hem vaker uit dan aan.
Cees[/quote]
Toch kom je papayo incidenteel nog tegen. Staat er nu weer een te koop. Voor de liefhebber. Zal mij benieuwen hoe lang deze te koop blijft staan
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT
Cees[/quote]
Toch kom je papayo incidenteel nog tegen. Staat er nu weer een te koop. Voor de liefhebber. Zal mij benieuwen hoe lang deze te koop blijft staan
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT