Aan allen die het aangaat:
Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum.
Waarom? Omdat ik telkens weer door 1 persoon niet serieus genomen werd.
Ik kreeg het gevoel dat bij elk onderwerp, of het nu accu’s, dynamo’s, olie en oliespecificaties of wat dan ook telkens weer met het vingertje gewezen werdt van dat het niet klopt, dat het niet 100% zeker is, is het er niet mee eens, etc, etc., en dan met veel uitroeptekens om de reactie kracht bij te zetten, alsof je als klein jongetje weer in de klas zit bij de alles wetende meester die altijd het laatste woord heeft.
Type mijn forumnaam maar eens in bij zoeken en lees keer op keer de reacties op mijn postings waar ik in mijn inziens dingen schrijf die geen onzin zijn maar dan wel zo afgedaan worden.
Ben zelf ook "redelijk" technisch onderlegd, ben test engineer bij ESTEC in Noordwijk geweest en ben dat nu bij NAMMO A/S in Noorwegen en houd mij voornamelijk bezig met vibratie en thermische testen dmv electrodynamische shakers (incl. Onderhoud) en klimaat kamers.Verder heb ik vanaf dat ik steeksleutels vast kon houden aan brommers, fietsen, motorfietsen en auto’s gesleuteld.
Ik loop al aardig een tijdje rond op verschillende fora’s, zo ben ik te vinden op het:
-Carclean forum
www.forum.carclean.nl Nick: rolf
-Audi forum
www.audiforum.nl Nick: rolf
-VW Passat forum
www.vwpassat.nl Nick: Nitro68
Kunnen liefhebbers die de CSI uit willen hangen nog een beetje onderzoek verrichten op die andere fora of ik daar ook zo onbeschoft en onbeleeft ben of loop te liegen, zoekt wat makkelijker he?
Als ik een bijdrage probeer te leveren bij problemen van anderen en telkens het gevoel krijg dat er iemand op uit is om mij bij elke post onderuit te halen en mij het gevoel geeft “je hebt er geen verstand van, ik wel” ben ik er op een gegeven moment helemaal klaar mee.
Ja, dan ben ik er echt even klaar mee en negeer ik het forum volkomen.
Uiteindelijk heb ik van de week maar weer eens ingelogd en het PB’tje van de bewuste persoon maar eens geopend, bleef zo aan dringen.
Over de inhoud van de PB die ik ontvangen heb zal ik het verder niet hebben, niet al te fraai.
Ik ben daar even rustig voor gaan zitten en een antwoord gestuurd.
Maar als er nog prijs op gesteld wordt zal ik hier nog wat rond blijven hangen, zoniet dan heffen ze mijn account maar op, even goede vrienden.
Sorry als ik niet gereageerd heb aan degene die een PB gestuurd hebben.
Ik moest het even zo doen omdat ik verschillende postings lees dat ik degene ben die de boeman is, daar pas ik even voor.
Mvg, Rolf
PS: Er hoeft hier niet over gediscuseerd te worden, een ieder doet er maar mee wat hij wil.