Meeting zomer 2012 [discussiethread locatie]

Meetings en Evenementen
Oort

21 apr 2012, 16:08 0 x

Vor mij geldt, dat ik met plezier een stuk moet rijden met de A2 voor een A2-meeting.
Dus Zuid Laren (inderdaad erg mooie plek), bij Reuver, Duiven (kijk, da's voor mij weer erg dichtbij . . . :lol: ), het is me om het even.

Ik voeg er zelf aan toe:
Zutphen > doodlopende weg langs de IJssel, ter hoogte van "Den Elter" (zodra deze eventueel gekozen zou worden, zorg ik voor een goede omschrijving en route).
Pré's: mooie locatie langs de IJssel (voor mooie foto's), rustig (geen last van overig verkeer), dichtbij het pittoreske Zutphen (oude Hanzestad met een prachtige binnenstad, veel eet - en drink gelegenheden, op loopafstand van Café/restaurant Den Elter (voor een bakje koffie).

Wim
Joost3L

23 apr 2012, 00:19 0 x

Mooie locatie lijkt mij voor de hand liggend, zutphen leek mij idd wel mooi, if loosdrechtse plassen...
Romulus

23 apr 2012, 12:36 0 x

Update! Bedankt voor alle input tot dusver!
  • 1. Carpoolparkeerplaats AC De Meern aan A12 (locatie meeting 25-9-2011). Centraal, weinig voorzieningen.
    2. Van der Valk hotel Nuland aan A59. Veel voorzieningen aanwezig, overnachting mogelijk :mrgreen:
    3. Parkeerplaats Sonse Heide aan A50 vlak voor Eindhoven. Basale voorzieningen. Stad, Meubelplein Ekkersrijt dichtbij
    4. Restaurant De Witte Stein in Reuver (nabij Venlo). Voor elk wat wils. Alle voorzieningen, ook goed toegankelijk voor Duitse deelnemers.
    5. Parkeerplaats Makro Duiven
    6. Autotron Rosmalen, onderhoudend karakter
    7. De Brink van Zuidlaren, prachtige, toeristische, locatie met veel voorzieiningen.
    8. PON in Leusden met rondleiding/presentatie? feitjes en cijfers omtrent de A2?
    9. De Goudreinet/MacDonalds - afrit 15 (Barneveld) op de A1: centraal, gemakkelijk te bereiken.
    10. Nabij Den Elter, Zutphen - mooie, rustige locatie, nabij historische binnenstad, café op loopafstand
    11. Loosdrechtse Plassen
audietje

23 apr 2012, 15:38 0 x

1. Carpoolparkeerplaats AC De Meern aan A12 (locatie meeting 25-9-2011). Centraal, weinig voorzieningen.
2. Van der Valk hotel Nuland aan A59. Veel voorzieningen aanwezig, overnachting mogelijk
3. Parkeerplaats Sonse Heide aan A50 vlak voor Eindhoven. Basale voorzieningen. Stad, Meubelplein Ekkersrijt dichtbij
4. Restaurant De Witte Stein in Reuver (nabij Venlo). Voor elk wat wils. Alle voorzieningen, ook goed toegankelijk voor Duitse deelnemers.
7. De Brink van Zuidlaren, prachtige, toeristische, locatie met veel voorzieiningen.
8. Kost enig regelwerk maar wellicht is het een optie om het te laten plaatsvinden bij PON in Leusden. Kan er wellicht ook een rondleiding/presentatie aan gekoppeld worden en iets met feitjes en cijfers omtrent de A2.
9 automuseum Louwman, Wassenaar
audietje

23 apr 2012, 15:43 0 x

Ik heb automuseum wassenaar toegevoegd. Maakt me feitelijk niet uit waar de meeting wordt gehouden. Het is wellicht wel leuk om er een kleine activiteit aan te koppelen. toertochtje of zo.
wellicht is dat de volgende vraag: 'n activiteit ? en zo ja welke ?
groet
audietje
Romulus

01 mei 2012, 16:51 0 x

Onderstaand de door ons allemaal voorgestelde plaatsen.
  • 1. Carpoolparkeerplaats AC De Meern aan A12 (locatie meeting 25-9-2011). Centraal, weinig voorzieningen.
    2. Van der Valk hotel Nuland aan A59. Veel voorzieningen aanwezig, overnachting mogelijk :mrgreen:
    8. PON in Leusden met rondleiding/presentatie? feitjes en cijfers omtrent de A2?
    9. De Goudreinet/MacDonalds - afrit 15 (Barneveld) op de A1: centraal, gemakkelijk te bereiken.
    10. Nabij Den Elter, Zutphen - mooie, rustige locatie, nabij historische binnenstad, café op loopafstand
    11. Loosdrechtse Plassen
    12. Automuseum Louwman, Wassenaar
Ik stel voor dat iedereen die van plan is te komen, aangeeft wat zijn eerste voorkeur en tweede voorkeur (alternatief) is. Alle plaatsen hebben een nummer, dat is voldoende. Dus bijvoorbeeld:
  • Eerste voorkeur: 7
    Tweede voorkeur: 4
Heb je geen voorkeur, maar wil je wel graag komen, meld dat dan ook, zodat we een idee krijgen wie er graag bij de meeting aanwezig zou zijn en wie er wat zou kunnen organiseren (bijv. de al eerder genoemde toertocht). Ik stel voor dat we dan in de tweede helft van mei de balans opmaken en een locatie vastleggen.
Oort

01 mei 2012, 20:17 0 x

Eerste voorkeur: 10
Tweede voorkeur: 6

Wim (en ik zal er zijn)
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

01 mei 2012, 21:28 0 x

Eerste voorkeur :4
tweede keus : 6 Autotron( mits we daar terecht kunnen, zie al, op de site, diverse activiteiten voor Mei en Juni)
j.hoeben1

01 mei 2012, 23:07 0 x

Eerste voorkeur: 4
Tweede voorkeur: 3

Sjors
mister

01 mei 2012, 23:53 0 x

Eerste voorkeur: 3
Tweede voorkeur: 6
Plaats reactie