naafkapjes gerepareerd
Was al een tijdje op zoek naar de juiste naafkapjes. Klemdopjes waren afgebroken. Dealer wilde mij graag van dienst zijn. Tarief zinde mij echter niet. Uiteindelijk bij de loodgieter 2 afsluitdoppen (afb. 1) gekocht. Die vielen mooi in het naafgat van mijn wiel. De overige klemdopjes van de naafkap er netjes afgeslepen (afb. 2) en vervolgens exact in het midden de dop gelijmd (afb. 3) Nog een stuk tape over de ribbels van de dop geplakt en het zit perfect klem. Uitgerekend zo'n 96% voordeliger dan het dealer tarief.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooi stukje huisvlijt. Met de goede lijm en pasvorm is dit een goedkope oplossing.
Vooral bij koud weer willen de pootjes nog wel eens afbreken. Er zit bij mij een speciaal haakje bij het
boordgereedschap om de doppen te verwijderen. Bij mij heeft dit tot nu toe goed gewerkt ...
Vooral bij koud weer willen de pootjes nog wel eens afbreken. Er zit bij mij een speciaal haakje bij het
boordgereedschap om de doppen te verwijderen. Bij mij heeft dit tot nu toe goed gewerkt ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot