spoiler

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
Romulus

09 mei 2012, 01:02 0 x

[quote="Bossink"]Vanmiddag de boor in mn spoiler gezet, wat een water! Ik heb het niet gemeten, maar ik denk dat er een dikke 1,5 liter uitkwam. Er leek geen einde aan te komen![/quote]Goed bezig met je nieuwe aanwinst! Bedankt voor de reminder, nu weet ik weer wat ik dit weekend ging doen... :mrgreen:

[quote="chipsoer"]ik denk in totaliteit een goed drinkglas vol.[/quote]Zeg Eric, ik ken wel halve liter pullen, maar heb jij er van anderhalve liter in de kast staan? :mrgreen:
audietje

09 mei 2012, 16:40 0 x

't blijft een bijzondere auto dat blijkt maar weer eens.
Met het boren van gaatjes aan vóór- en achterkant worden er allerhande problemen opgelost.
groet
audietje
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 mei 2012, 10:11 0 x

[quote="audietje"]'t blijft een bijzondere auto dat blijkt maar weer eens.
Met het boren van gaatjes aan vóór- en achterkant worden er allerhande problemen opgelost.
groet
audietje[/quote]

:D :D :D
audietje

24 mei 2012, 13:29 0 x

[quote="chipsoer"][quote="pionok"]Ik had hetzelfde, ook ik had meer dan een liter water in mijn spoiler zitten. Twee gaatjes erin geboord en het is opgelost.
Van oxidatie is bij mij tot op heden nog geen sprake uitwendig. Hoe het inwendig zit? geen idee. Dit wacht ik dan maar rustig af.
Klotsen in de bochten.....ook ik dacht idd aan de benzinetank, maar het bleek toch de spoiler te zijn.
Zet je achterklep na een paar dagen regen maar open, als je dan water vanaf je spoiler naar beneden ziet lopen weet je voldoende.

gr. rene[/quote]

Mijn vermoeden dat er water in de spoiler zat, werd vandaag bevestigd, het heeft de laatste tijd veel geregend en ik hoorde geregeld "geklots" van achteruit. Vandaag toch ook maar 2 gaatjes in de spoiler geboord en ja hoor, ik denk in totaliteit een goed drinkglas vol. De spoiler vertoond aan de onderkant lichte oxidatie.[/quote]

Ik heb nog steeds last van vuile strepen op de lak onder het achterraam.
Ik hoog echter geen geklots van water in de spoiler.
Heb de spleet tussen ruit en metaal al een paar keer schoongemaakt met zeep en wattenstaafjes.
Geen verbetering helaas. Nog steeds strepen op de lak.
Ik surfde op de duitse audi-site (http://www.audi.de) je moet toch een beetje op de hoogte blijven van het aanbod nietwaar.
Daar vond ik bijgaande foto van een gele A2. Deze heeft op exact dezelfde plekken als mijn a2 dezelfde vuile strepen.
Zijn er forumleden die dit ook hebben ? is er een oplossing voor ? of moet ik toch gaatjes in de spoiler gaan boren ?
groet
audietje
j.hoeben1

24 mei 2012, 14:43 0 x

[quote="audietje"][quote="chipsoer"][quote="pionok"]Ik had hetzelfde, ook ik had meer dan een liter water in mijn spoiler zitten. Twee gaatjes erin geboord en het is opgelost.
Van oxidatie is bij mij tot op heden nog geen sprake uitwendig. Hoe het inwendig zit? geen idee. Dit wacht ik dan maar rustig af.
Klotsen in de bochten.....ook ik dacht idd aan de benzinetank, maar het bleek toch de spoiler te zijn.
Zet je achterklep na een paar dagen regen maar open, als je dan water vanaf je spoiler naar beneden ziet lopen weet je voldoende.

gr. rene[/quote]

Mijn vermoeden dat er water in de spoiler zat, werd vandaag bevestigd, het heeft de laatste tijd veel geregend en ik hoorde geregeld "geklots" van achteruit. Vandaag toch ook maar 2 gaatjes in de spoiler geboord en ja hoor, ik denk in totaliteit een goed drinkglas vol. De spoiler vertoond aan de onderkant lichte oxidatie.[/quote]

Ik heb nog steeds last van vuile strepen op de lak onder het achterraam.
Ik hoog echter geen geklots van water in de spoiler.
Heb de spleet tussen ruit en metaal al een paar keer schoongemaakt met zeep en wattenstaafjes.
Geen verbetering helaas. Nog steeds strepen op de lak.
Ik surfde op de duitse audi-site (http://www.audi.de) je moet toch een beetje op de hoogte blijven van het aanbod nietwaar.
Daar vond ik bijgaande foto van een gele A2. Deze heeft op exact dezelfde plekken als mijn a2 dezelfde vuile strepen.
Zijn er forumleden die dit ook hebben ? is er een oplossing voor ? of moet ik toch gaatjes in de spoiler gaan boren ?
groet
audietje[/quote]

Zoals dat op deze foto's is heb ik nooit alleen een beetje (een streepje) over da achterraam op de uiteinde van spoiler!
Sjors
Plaats reactie