Meeting zomer 2012 [discussiethread locatie]

Meetings en Evenementen
Peter

11 mei 2012, 09:41 0 x

Mooi verwoord Smarty707.

Reuver is voor mij 268km enkele reis. Trek je conclusies :)
Romulus

11 mei 2012, 10:04 0 x

Goed voorstel Smarty!
Goed voorstel chipsoer!

Wat mij betreft kunnen beide initiatieven voorlopig gelijkop lopen; iemand kan proberen bij Pon wat te regelen en intussen kunnen we een aanmeldingslijst voor Reuver opstellen (wat mij betreft nu nog niet bindend, maar wel alleen voor serieuze interesse). Eric (chipsoer) beslist dan op welk moment hij hoeveel commitment nodig heeft (huidig voorstel 26 mei; zijn er inschrijvingskosten nodig Eric?) en op dat moment beslissen we welke locatie het wordt.

Mee eens? Discussie hierover graag in deze thread om het overzichtelijk te houden.
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

11 mei 2012, 12:42 0 x

Tja, heb gisteren maar eens de stoete schoenen aangetrokken, als niemand iets wil organiseren is, IETS ( slecht is de locatie niet) beter dan HELEMAAL NIETS. En als niemand het iniatief neemt wordt er helemaal geen meeting gehouden. Ik persoonlijk ga niets organiseren waar ik zelf ver vandaan woon, zodoende mijn locatie. Ook de tijd om iets te regelen voor Mei-Juni wordt anders wel erg krap, mensen willen weten waar ze aan toe zijn. En als je serieuze interesse wil je ook wel komen ook al moet je er effe voor rijden. Ben een beetje verbijsterd dat Pon als locatie boven water komt, we hebben een topic gemaakt met locatie,s en deze heeft maar 1 stem behaald (2e keus). Ik ga er ook niet mee accoord dat de mogelijkheden om Pon als locatie te gebruiken weer worden onderzocht en dan te beslissen. Ik voel me daar niet happy bij, de locatie stond begin deze week al eigenlijk vast via topic het was Sonse heide of omgeving of Reuver (meeste stemmen gelden of niet ?) Heb al geinformeerd bij het Autotron en de locatie bij mij in het dorp. Mochten jullie nu iets anders willen, dan Sonse heide of Reuver,zeg het me effe, dan ga ik niet verder en mag iemand anders de organisatie overnemen.
audietje

11 mei 2012, 14:01 0 x

D'r hebben zich in de gauwigheid al 6 kandidaten voor Reuver gemeld.
Ik denk inderdaad dat we daarmee door moeten gaan.
Bij 10 aanmelingen gaat chipsoer organiseren. zo blijft er voortgang.
nog 4 aanmelingen te gaan........

Pon is Leuven lijkt me ook wel leuk maar die lokatie kreeg nu niet voldoende stemmen.
wellicht bij een volgende meeting in het najaar of volgend jaar.
Dan behoeven we de lokatie op dat moment niet ter discussie te stellen maar alleen te bezien of er voldoende aanmeldingen komen (ervan uitgaande dat Pon ook wat regelt voor de berijders van de A2 (inclusief de A2 's die aanvankelijk elders in Europa voor het eerst op de weg kwamen :) )
groet
audietje
Peter

11 mei 2012, 17:20 0 x

[quote="audietje"]D'r hebben zich in de gauwigheid al 6 kandidaten voor Reuver gemeld.

Pon is Leuven lijkt me ook wel leuk maar die lokatie kreeg nu niet voldoende stemmen.
Dan behoeven we de lokatie op dat moment niet ter discussie te stellen maar alleen te bezien of er voldoende aanmeldingen komen (ervan uitgaande dat Pon ook wat regelt voor de berijders van de A2 (inclusief de A2 's die aanvankelijk elders in Europa voor het eerst op de weg kwamen :) )
groet
audietje[/quote]

Ik denk dat rond de introductie van de nieuwe A2, de bezitters van de huidige A2 van harte welkom zijn bij Pon :)
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

11 mei 2012, 21:19 0 x

[quote="Peter"][quote="audietje"]D'r hebben zich in de gauwigheid al 6 kandidaten voor Reuver gemeld.

groet
audietje[/quote]

Ik denk dat rond de introductie van de nieuwe A2, de bezitters van de huidige A2 van harte welkom zijn bij Pon :) [/quote]

Daar ga ik ook van uit, denk dat we dan met open armen ontvangen. Een aantal A2,s van het oude model naast het nieuwe op de gevoelige plaat maakt altijd wat los.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

11 mei 2012, 21:24 0 x

"Reuver is voor mij 268km enkele reis. Trek je conclusies "

Mijn conclusie Peter, een mooi ritje om de A2 eens de sporen te geven! :lol:

Theo
falcon

11 mei 2012, 23:41 0 x

Ik wil ook graag langskomen maar aangezien ik in principe een week ervoor vader schijn te worden teken ik me nog niet van tevoren in. Mocht de kleine spruit erg veel geduld hebben, dan lijkt 't me leuk om met de mensen die vanuit het noorden komen in konvooi te rijden!
audietje

12 mei 2012, 22:28 0 x

Bij de meeting van vorig jaar hadden we een berichtje op de site van de Duitse A2 vrienden geplaatst. Heeft toch een 2 of 3 tal Duitse A2's in De Meern opgeleverd.
die Leute hadden het ervoor over om vanuit de buurt van Enschede ff naar Utrecht te karren.
Mocht Reuver/Venlo doorgaan en we zetten weer een berichtje op de duitse site dan is de kans groot dat het een internationale (nou ja NL/D) meeting wordt.
Ben je nog sneller aan je 10 deelnemers chipsoer.
groet
audietje
Romulus

13 mei 2012, 02:42 0 x

[quote="audietje"]Mocht Reuver/Venlo doorgaan en we zetten weer een berichtje op de duitse site dan is de kans groot dat het een internationale (nou ja NL/D) meeting wordt.[/quote]Daar ga ik morgen (na ja, heute, eigentlich) voor zorgen!
Plaats reactie