Originele reserveband Audi A2
ophalen voor 50,-
Originele reserveband voor een audi a2
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Daar heb je een leuke eye-cather mee !! iedereen die bij mij in het koffer kijkt vraagt "wat is dat ? " Heel veel A2 rijders hebben dit Notrad nog nooit gezien. Hoe leg je hem vast ? Met originele schroef of met een spanbandje ?
[quote="chipsoer"]Daar heb je een leuke eye-cather mee !! iedereen die bij mij in het koffer kijkt vraagt "wat is dat ? " Heel veel A2 rijders hebben dit Notrad nog nooit gezien. Hoe leg je hem vast ? Met originele schroef of met een spanbandje ?[/quote]
Zal uiteindelijk schroef worden(zit erbij), wel beugel bestellen. Tijdelijk dus met bandje of met een net. Moet ik nog ff bekijken.
Ben hier overigens erg blij mee. Was al langer op zoek maar dit is een pracht exemplaar voor toch een hele redelijke prijs.
groeten,
Cees Hartjes
Zal uiteindelijk schroef worden(zit erbij), wel beugel bestellen. Tijdelijk dus met bandje of met een net. Moet ik nog ff bekijken.
Ben hier overigens erg blij mee. Was al langer op zoek maar dit is een pracht exemplaar voor toch een hele redelijke prijs.
groeten,
Cees Hartjes