2e Audi A2 meeting in Reuver 23-6-2012 [aanmeldthread]
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat zou HEEL mooi zijn, dan ben ik nog op zoek naar iemand met een zilver/grijze Colourstorm mocht dat lukken heb ik de CS serie kompleet, zeer waarschijnlijk een blauwe van onze oosterburen en de rest via ons eigen forum.
Rood, zilver, blauw, geel, zijn er nog meerdere kleurenvarianten ?
Rood, zilver, blauw, geel, zijn er nog meerdere kleurenvarianten ?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Ik heb 2 leden van dit forum met een witte A2(Kobus en Okuki) aangeschreven, van eentje krijg ik waarschijnlijk morgen uitsluitsel. Hij moest verlof aanvragen, hij denkt dat het onmogelijke opgave is om dit te krijgen maar toch hij gaat het morgen met zijn baas bespreken. Hoop doet leven !!!
Wordt een "kleurrijke" meeting
Ik hoop dat "de witte" inderdaad komt ...
Overigens, hoewel grijs geen kleur is ( :lol: ), begreep ik kortgeleden van forumlid Kees dat er korte tijd ook een grijze CS is geleverd en in Dld heb ik deze gezien (en gereden). Had alle details van een CS, dus ik ging er vanuit dat dit overeenkomt met wat Kees opsomde (geleverde kleuren)...
Wim

Ik hoop dat "de witte" inderdaad komt ...
Overigens, hoewel grijs geen kleur is ( :lol: ), begreep ik kortgeleden van forumlid Kees dat er korte tijd ook een grijze CS is geleverd en in Dld heb ik deze gezien (en gereden). Had alle details van een CS, dus ik ging er vanuit dat dit overeenkomt met wat Kees opsomde (geleverde kleuren)...
Wim
- henkje
[quote="Ben_3L"]1. Chipsoer, Reuver
2. Audietje, Rijswijk (Zh)
3. Romulus, Eindhoven
4. Oort, Zutphen
5. Ben_3L, Weert
6. Sjors, Budel (Is voor mij niet ver maar onder voorbehoud van vertrek vliegtuig 24 juni).
7. Theo Zevenaar(ovb)
8. YellowFellow, Zoetermeer (vooralsnog met één ColourStorm, maar mss met twee
9. Petera2s-line, Neede (onder voor behoud ivm gezondheid)
10. Smarty707, Pinkpopcity
11. Rinus, Alblasserdam. (met als enig voorbehoud als het echt kl*teweer is,want 170 km in de regen enkele reis vind ik echt niks)
12. Michiel, Cuijk. (LPG inbouw)
13. Huub Nijmegen
14. Joris1980, Gouda
15. Wouter, introducee van Ben_3L. Neemt A2 1.4, 2002, Delphingrau mee. Op dit moment (nog) geen forumlid. Ook Weertenaar.
16.henkje,roermond(zal er zeker zijn!)
Goed bezig Eric, leuke badges![/quote]
2. Audietje, Rijswijk (Zh)
3. Romulus, Eindhoven
4. Oort, Zutphen
5. Ben_3L, Weert
6. Sjors, Budel (Is voor mij niet ver maar onder voorbehoud van vertrek vliegtuig 24 juni).
7. Theo Zevenaar(ovb)
8. YellowFellow, Zoetermeer (vooralsnog met één ColourStorm, maar mss met twee
9. Petera2s-line, Neede (onder voor behoud ivm gezondheid)
10. Smarty707, Pinkpopcity
11. Rinus, Alblasserdam. (met als enig voorbehoud als het echt kl*teweer is,want 170 km in de regen enkele reis vind ik echt niks)
12. Michiel, Cuijk. (LPG inbouw)
13. Huub Nijmegen
14. Joris1980, Gouda
15. Wouter, introducee van Ben_3L. Neemt A2 1.4, 2002, Delphingrau mee. Op dit moment (nog) geen forumlid. Ook Weertenaar.
16.henkje,roermond(zal er zeker zijn!)
Goed bezig Eric, leuke badges![/quote]
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Ik dacht ook dat de zilveren bestond, heb er nog geen 2 weken geleden een foto van gemaakt, tijdens het sleuteltreffen in Legden. Zie foto startpagina. De bestuurder is helaas 23-6-verhinderd, er is een kleine kans dat zijn broer komt met een rode CS. Gr Eric