2e Audi A2 meeting in Reuver 23-6-2012 [aanmeldthread]
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Met de Duitsers erbij moet het lukken, heb er liever alleen van ons eigen forum 26 of meer, maar ik heb me eens verdiept in het aantal werkelijke actieve leden op het forum, van de 716 leden die we hier hebben zijn er "slechts" 135 die meer dan 10 berichten geplaatst hebben, daar kun je ook wel je conclusies uittrekken, bovendien zit daar nog en aantal bij die een paar jaar geleden actief waren en nu ook niet meer, ze lezen nog niet eens hun pb! (nieuw e-mailadres ?? ), ik heb er namelijk een aantal een bericht gestuurd een 3 tal weken geleden sinds de meeting bekend is gemaakt. Het bericht is tot op heden niet opgehaald !!!!
Als iedereen komt, die zich aangemeld heeft, en ook degene die middels een p.b aan mij interesse getoond hebben komen dan zitten we toch op 25 A2,s. Bovendien ben ik heeel ijverig geweest, ik heb nmlijk bij een 5 tal A2,s een flyer onder de wisser geduwd !! (Hoe fanatiek kun je zijn !! ) wellicht zit daar ook nog iemand tussen.....
Als iedereen komt, die zich aangemeld heeft, en ook degene die middels een p.b aan mij interesse getoond hebben komen dan zitten we toch op 25 A2,s. Bovendien ben ik heeel ijverig geweest, ik heb nmlijk bij een 5 tal A2,s een flyer onder de wisser geduwd !! (Hoe fanatiek kun je zijn !! ) wellicht zit daar ook nog iemand tussen.....
Geweldige actie, Eric (Flyers onder de ruitenwisser). 8-)
Het lijkt mij ook, dat er toch meer (dan 25) zouden moeten kunnen/willen komen.
Ik weet dat mijn zwager ook komt met zijn rode CS. Maar hij is nog niet in de gelegenheid geweest zich voor te stellen en voor de 23ste aan te melden. Maar hij komt! Naam: "Reurle Red SC".
Voor de twijfelaars (of hen die het NOG over de 23ste en wellicht worden getipt door ons en overige leden :lol: ): Kijk nog eens naar het erg leuke programma en STEL JE VOOR:
een grote verzameling A2's, in alle kleuren, naast elkaar, achter elkaar. Nog niet voorgekomen (in Nederland). DE gelegenheid om unieke foto's te maken, kennis te maken, kennis te delen, informatie te krijgen, enz.
Niet twijfelen: meld je aan en KOM DE 23ste naar Reuver (en bezorg óók jezelf een leuke middag)!
Het lijkt mij ook, dat er toch meer (dan 25) zouden moeten kunnen/willen komen.
Ik weet dat mijn zwager ook komt met zijn rode CS. Maar hij is nog niet in de gelegenheid geweest zich voor te stellen en voor de 23ste aan te melden. Maar hij komt! Naam: "Reurle Red SC".
Voor de twijfelaars (of hen die het NOG over de 23ste en wellicht worden getipt door ons en overige leden :lol: ): Kijk nog eens naar het erg leuke programma en STEL JE VOOR:
een grote verzameling A2's, in alle kleuren, naast elkaar, achter elkaar. Nog niet voorgekomen (in Nederland). DE gelegenheid om unieke foto's te maken, kennis te maken, kennis te delen, informatie te krijgen, enz.
Niet twijfelen: meld je aan en KOM DE 23ste naar Reuver (en bezorg óók jezelf een leuke middag)!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gisteravond de toezegging binnengekregen dat René, ook komt, een Duitser die zijn A2 van de binnenkant geheel van leer in eigen design heeft voorzien ook de deurpanelen. een aanwinst voor de meeting.
[quote="chipsoer"]Gisteravond de toezegging binnengekregen dat René, ook ookt, een Duitser die zijn A2 van de binnenkant geheel van leer in eigen design heeft voorzien ook de deurpanelen. een aanwinst voor de meeting.[/quote]
Leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugde, zeker als het iets speciaal is.
Leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugde, zeker als het iets speciaal is.