DE A2 uit Autovisie 26 mei 2011 te koop

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
EasyRider

09 jun 2012, 22:53 0 x

[quote="Thck"]De prijs is in verhouding met nieuwe kleine auto's die je tegenwoordig kunt kopen (voor minder) zoals de VW-UP, Fiat Panda, Seat Mii en Skoda Citigo veel te hoog!

Dan bedenk je jezelf toch nog een paar keer alvorens je een A2 van ruim 6 jaar oud (jan 2006) koopt i.p.v. zo'n nieuw mooi klein autootje!!

Theo[/quote]

Eens. Daarom heb ik een Up gekocht... Een A2 stond ook op het lijstje. Maar ik had geen zin om dezelfde prijs te betalen voor een 6 jaar oude A2 in vergelijking met een nieuwe Up. En de Up rijdt fantastisch, de eerste 6.000km staan op de teller :)
Romulus

09 jun 2012, 23:56 0 x

[quote="EasyRider"]Eens. Daarom heb ik een Up gekocht... Een A2 stond ook op het lijstje. Maar ik had geen zin om dezelfde prijs te betalen voor een 6 jaar oude A2 in vergelijking met een nieuwe Up. En de Up rijdt fantastisch, de eerste 6.000km staan op de teller :) [/quote]Gefeliciteerd! En leuk dat je je nog eens meldt met je Up-ervaringen. Goed gekozen, dus. Maar kennelijk blijft er toch iets A2'igs kriebelen ;) (of heb je een mailalert op het forum als iemand het woord "up" gebruikt? ;) )
audietje

11 jun 2012, 11:15 0 x

[quote="EasyRider"][quote="Thck"]De prijs is in verhouding met nieuwe kleine auto's die je tegenwoordig kunt kopen (voor minder) zoals de VW-UP, Fiat Panda, Seat Mii en Skoda Citigo veel te hoog!

Dan bedenk je jezelf toch nog een paar keer alvorens je een A2 van ruim 6 jaar oud (jan 2006) koopt i.p.v. zo'n nieuw mooi klein autootje!!

Theo[/quote]

Eens. Daarom heb ik een Up gekocht... Een A2 stond ook op het lijstje. Maar ik had geen zin om dezelfde prijs te betalen voor een 6 jaar oude A2 in vergelijking met een nieuwe Up. En de Up rijdt fantastisch, de eerste 6.000km staan op de teller :) [/quote]

Ik hoop dat je zo nu en dan wetenwaardfigheden over de UP met ons wilt delen.(positief danwel negatief) mocht ik überhaupt ooit eens moeten kiezen voor een klein nieuw autootje dan is de UP nr. 1 om mijn short list
groet
audietje
Plaats reactie