Nieuwe Forum

Algemene discussie over de A2
falcon

10 apr 2012, 15:29 0 x

[quote="Romulus"][quote="mister"]Op je smartphone is het met tapatalk veel sneller en overzichtelijker.[/quote]Sinds een week of drie heb ik inderdaad Tapatalk draaien. Wauw, dat werkt lekker! Zelfs modereren kan vanaf de smartphone :mrgreen:
En wat de prijs betreft, dit gemak is me zeker die drie euro waard. Wat ik bedoelde: ik vind het zonde als ik voor de volle prijs iets koop terwijl het met even zoeken ook voor minder kan (hotelovernachtingen, auto-onderhoud, etc.). In dit geval ben ik met prijs-kwaliteit (elk 100%) dik tevreden! ;) [/quote]Zelfde ervaring hier! A2oc.net ondersteunt ook Tapatalk. Ik vind 't mieters jammer dat onze Duitse A2-Freunde er niet aan willen (Brett is een beetje eigenwijs :) )...
Romulus

10 apr 2012, 18:33 0 x

Jammer inderdaad, Bret en schniggl pakken het wel heel gründlich aan :mrgreen: (en dat terwijl Bret niet eens Duits is). Maar het lijkt mij een kwestie van tijd voordat hier iets gebeurt, de roep erom neemt alleen maar toe.

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Romulus

14 jun 2012, 01:08 0 x

[quote="Romulus"]Maar het lijkt mij een kwestie van tijd voordat hier iets gebeurt, de roep erom neemt alleen maar toe.[/quote]En we zijn verhoord, sinds vandaag loopt er een testinstallatie van Tapatalk bij de A2-Freun.de! Yeah! 8-)

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
falcon

14 jun 2012, 11:52 0 x

[quote="Romulus"][quote="Romulus"]Maar het lijkt mij een kwestie van tijd voordat hier iets gebeurt, de roep erom neemt alleen maar toe.[/quote]En we zijn verhoord, sinds vandaag loopt er een testinstallatie van Tapatalk bij de A2-Freun.de! Yeah! 8-) Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk[/quote]Tnx voor melden Thijs, heb al paar dagen niet meer gelezen daar dus had 't nog niet ontdekt! Ga 't meteen proberen!
Ik zie dat hier op audi-a2.nl tegenwoordig ook de mogelijkheid bestaat om naar het "eerste ongelezen bericht" te springen (vind ik ideaal op a2-freun.de). Maar deze functionaliteit werkt niet bij ieder topic, in veel gevallen kom ik op de homepage terecht als ik daar op klik, kan dat gerepareerd worden?
Plaats reactie