Een pijnlijke foto
Ja deze foto doet het ergste vermoeden. Maar je ziet: van veroudering is nog steeds geen sprake. Beiden zitten strak in de lak ! Moet je die zijkanten zien: superglad !
Jammer van al die onderdelen of zullen ze nog gestript worden ?
groet
audietje
Jammer van al die onderdelen of zullen ze nog gestript worden ?
groet
audietje
- YellowFellow
Hee, die ken ik, da's in Den dolder!
Uit die onderste van de foto komen de de speakers die ik als donor voor ombouw heb gebruikt.
Rechts van die 2 A2's stonden er toen nog 2 boven elkaar. Inderdaad geen fraai gezicht, maar wel goed dat ze nog een doel dienen.
Uit die onderste van de foto komen de de speakers die ik als donor voor ombouw heb gebruikt.
Rechts van die 2 A2's stonden er toen nog 2 boven elkaar. Inderdaad geen fraai gezicht, maar wel goed dat ze nog een doel dienen.
[quote="YellowFellow"]Hee, die ken ik, da's in Den dolder!
Rechts van die 2 A2's stonden er toen nog 2 boven elkaar. Inderdaad geen fraai gezicht, maar wel goed dat ze nog een doel dienen.[/quote]
Dat is dan toch goed nieuws, alles is niet verloren.
Rechts van die 2 A2's stonden er toen nog 2 boven elkaar. Inderdaad geen fraai gezicht, maar wel goed dat ze nog een doel dienen.[/quote]
Dat is dan toch goed nieuws, alles is niet verloren.