Een fantastische meeting-dag

Meetings en Evenementen
audietje

24 jun 2012, 16:43 0 x

[quote="chipsoer"]Mensen allemaal heel hartelijk dank voor de complimenten, ben zelf ook heeel erg tevreden, het enige minpunt was het uit elkaar vallen van de colonne, na de samensmelting in Venlo. De ene helft belandde in Duitsland de rest kwam via secundaire wegen toch op plaats van bestemming. Verder wil ik iedereen danken voor zijn komst, er zijn helaas ook twee afmeldingen geweest, kan ook gebeuren. Aan het eind van de dag is er nog wat gein gemaakt door motorkappen van diverse A2,s te verwissellen met een heel leuk effect. Deze foto,s zijn echt schitterend, er is zelfs een A2 bij voor de Deutsche Mannschaft !! Eeuwe, Wim, Boml, André of Theo wie voelt zich geroepen. Gr Eric

Ik zou het op prijs stellen nu al een datum vast te leggen voor volgend jaar.
Volgend jaar 3e weekend van Juni, meeting ?? Waar? Organisatie wie ?[/quote]

Hallo chipsoer,
Goed idee om alvast voor meeting volgend jaar te inventariseren.
De 1e keer waren we centraal in Nederland, Gisteren in het zuiden des lands. Volgend jaar wat noordelijker stel ik voor en dan een wat langere toertocht met z'n allen en wat korter stilstaan. Ik heb gisteren ook genoten van het in colonne rijden naar Reuver toe.
3e weekend in juni lijkt me goed plan.
Ben benieuwd naar verdere reacties op je oproep.
groet
audietje
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

24 jun 2012, 20:01 0 x

Ziet er gaaf uit.Jammer, dat ik het toch niet kon halen, die dag. De volgende keer probeer ik er echt bij te zijn.
chipsoer
Audi A2 clublid

24 jun 2012, 20:31 0 x

Als je een beetje fatsoen had, had je je effe afgemeld !!! Jij was de enige die zich niet afgemeld heeft.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

24 jun 2012, 20:33 0 x

Hier een fotootje van het geintje met de motorkapjes :lol:
Rinus

24 jun 2012, 20:50 0 x

[quote="chipsoer"]Als je een beetje fatsoen had, had je je effe afgemeld !!! Jij was de enige die zich niet afgemeld heeft.[/quote]

Niet zo kort door de bocht, mijn beste !! :D :D Heeft niks met fatsoen te maken, maar gewoon hoe het gelopen is Sommige dingen heb je niet in de hand. Dan had het afmelden ook geen nut meer gehad,denk ik .Als ik op het tijd stip vertrokken was, waarop ik pas weg kon, had je mijn afmelding niet meer ontvangen, denk ik.En daar waar ik was, was geen internet, en ik heb het ook niet op mijn mobiel zitten. Het liep allemaal verschrikkelijk uit. Ik was pas om ongeveer half 2 uur klaar,en dan nog plm anderhalf uur rijden..... Zou wel erg laat worden.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

24 jun 2012, 21:16 0 x

Hallo beide,
Laten we het even gezellig houden na deze prachtige meeting!! :P

Ik begrijp van de kant van Eric wel dat hij hierover een beetje boos is, echter het kan natuurlijk zijn dat iemand echt niet in de gelegenheid was en zoals Rinus aangeeft geen opties meer had, ook daar moeten we begrip voor opbrengen.

Laten we ervan uitgaan dat hij dit indien hij die mogelijkheid had gehad zeker gedaan zou hebben, anders wordt zo'n mooie dag overschaduwd door dit voorval, zou zonde zijn :D

Rinus, volgend jaar effe rechttrekken (b.v. koffie met gebak voor eric :lol: ) en Eric, Rinus lijkt mij niet de persoon om hier niet serieus mee om te gaan, dus even laten bezinken en relativeren.

Ik wil zelf toch ook nog even mijn complimenten aan Eric maken voor alles wat hij gedaan heeft om deze dag te laten slagen. chapeau ! :roll:

(en zoals Rinus al onder zijn reacties heeft staan, "Carpe Diem" (oftewel pluk de dag)

Theo
Oort

24 jun 2012, 21:34 0 x

Eric, je hebt het geweldig georganiseerd. Hartelijke dank, ook aan je partner, want die heeft "op de achtergrond" ook hand en spandiensten verricht, begreep ik.
Als ik niet beter wist, zou ik zelfs haast denken dat je het weer zo geregeld had ... 8-)

Ik weet niet, hoe anderen het hebben ervaren, maar ik heb nog nooit zoveel A2's bij elkaar gezien. Wat een verscheidenheid aan kleuren, uitvoeringen, velgen en details. Top!

Volgend jaar? Ik sta al klaar! :lol:

Hieronder 3 foto's, voor wie er was en -jammer- voor wie er niet was (of bij kon zijn).
Ook een foto met de "motorkapgrap" op het einde van deze mooie, leuke dag!

Wim (Oort)
chipsoer
Audi A2 clublid

24 jun 2012, 22:23 0 x

[quote="Oort"]Eric, je hebt het geweldig georganiseerd. Hartelijke dank, ook aan je partner, want die heeft "op de achtergrond" ook hand en spandiensten verricht, begreep ik.
Als ik niet beter wist, zou ik zelfs haast denken dat je het weer zo geregeld had ... 8-)

Ik weet niet, hoe anderen het hebben ervaren, maar ik heb nog nooit zoveel A2's bij elkaar gezien. Wat een verscheidenheid aan kleuren, uitvoeringen, velgen en details. Top!

Volgend jaar? Ik sta al klaar! :lol:

Hieronder 3 foto's, voor wie er was en -jammer- voor wie er niet was (of bij kon zijn).
Ook een foto met de "motorkapgrap" op het einde van deze mooie, leuke dag!

Wim (Oort)[/quote]

Ja, mijn vrouw heeft me een beetje ondersteunt met de werking van diverse programma,s op de pc. Ben niet zo technisch op de pc, geef mij maar iets met techniek waar een motor in zit. Ze heeft eigenlijk ook niet veel op met de A2, desondanks heeft ze zich gisteren goed geamuseerd, een gesprekje aangeknoopt met divere leden en nog een filmpje gemaakt als het goed is !! Tot mijn spijt nog niet bekeken.
Blauwdi-A2
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

24 jun 2012, 23:45 0 x

Goeden dag Mede A2 Rijders,

Ik heb het topic gelezen en geniet v/d verhalen die je hier zoal leest.
Gezien de wisseltruck van 'n geintje zou mondriaan er jaloers op zijn geweest, en zo laten ook wij weer zien dat niet alleen een smart het kan maar ook de Audi A2's :lol: Verder heb ik geen gezichten gezien maar weet nu wel dat er meer zijn dan dat ze op ons voorstel hebben gereageerd, en dat geeft niet want dat kan nog steeds :)
Voor Eric en zijn vrouw de complimenten want ik weet hoeveel werk het kan zijn om 'n mooie toeristische puzzelroute in elkaar te zetten, daarbij komt meer dan 1 tankje brandstof en een velletje papier bij kijken "Top" jullie hebben een "Duim verdiend" :!:

Gezien mijn omstandigheden (Roy) ben ik eergisteren operatief geholpen aan mijn dubbele liesbreuken, zodoende ben ik niet in Reuver geweest om mee te kunnen touren met de A2's en te genieten v/d geweldige dag. Ook ben ik niet naar België geweest v/d Ypres Rally te Ieper maar heb ik hier thuis in mijn bed gelegen :!:
falcon

25 jun 2012, 00:15 0 x

nog enkele foto's 1/4
Plaats reactie