Hard zoekende...
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Proficiat met de aankoop.
Ik hoop alleen dat dat brandende lampje niet echt een groot probleem is (misschien ware het verstandiger geweest om hem voor de aankoop even uit te lezen). Afwachten maar.
Overigens de huidige eigenaar heeft hem nog niet van Marktplaats verwijderd op dit moment (11-07 / 11.00 uur) http://link.marktplaats.nl/575226698
Theo
Ik hoop alleen dat dat brandende lampje niet echt een groot probleem is (misschien ware het verstandiger geweest om hem voor de aankoop even uit te lezen). Afwachten maar.
Overigens de huidige eigenaar heeft hem nog niet van Marktplaats verwijderd op dit moment (11-07 / 11.00 uur) http://link.marktplaats.nl/575226698
Theo
Goedemiddag,
bij http://www.zomoto.nl staat een "kentekenbord" bij het item gratis waardebepaling, daar kun je je kenteken invoeren, daar kun je de waarde bekijken en eventueel corrigeren met de km-stand en bij "historie" kun je het aantal vorige eigenaren zien en hoelang,
mvrgrt. gillian
bij http://www.zomoto.nl staat een "kentekenbord" bij het item gratis waardebepaling, daar kun je je kenteken invoeren, daar kun je de waarde bekijken en eventueel corrigeren met de km-stand en bij "historie" kun je het aantal vorige eigenaren zien en hoelang,
mvrgrt. gillian
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met de aankoop.
Matten zijn te vervangen, en uitlezen geeft waarschijnlijk wel duidelijkheid over
de motorstoring.
Staat wel leuk die spatlappen, een bewijs dat de vorige eigenaar/eigenaren zuinig op de auto is/zijn geweest.
Matten zijn te vervangen, en uitlezen geeft waarschijnlijk wel duidelijkheid over
de motorstoring.
Staat wel leuk die spatlappen, een bewijs dat de vorige eigenaar/eigenaren zuinig op de auto is/zijn geweest.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
Bedankt voor alle berichten.
Die man heeft de auto voordat ik kwam naar de garage gebracht omdat het storing lampje was gaan branden. Hij had een print / uitdraai van de storing.
Als ik de auto ga halen neem ik mijn eigen uitlees apparaat mee.
Gekocht op Ebay voor 17€ een tijd terug.

Die man heeft de auto voordat ik kwam naar de garage gebracht omdat het storing lampje was gaan branden. Hij had een print / uitdraai van de storing.
Als ik de auto ga halen neem ik mijn eigen uitlees apparaat mee.
Gekocht op Ebay voor 17€ een tijd terug.

- Thck
Ik hoop dat je met dit handheld uitleesapparaat niet teleurgesteld wordt m.b.t. hetgeen je hiermee kunt, ik heb ook zoiets gehad maar was zeker niet tevreden erover omdat een aantal "controllers" gewoon niet door dit apparaat herkent worden.
De mogelijkheden zijn dan ook vrij beperkt. Ik ben al vrij snel overgegaan op het VCDS programma via een laptop waarbij wel alle modules herkent worden, je kunt de gegevens opslaan en later uitprinten. Ook kun je b.v. in het programma wijzigingen aanbrengen (ik heb b.v. bij de "autoscan" functie de A2 bovenaan gezet en deze ook nog eens aangepast qua uit te voeren zoekfuncties, ik heb er nu 3 mogelijkheden van gemaakt, 1e een heel korte met maar 3 modules te lezen, de 2e "basis" met een stuk of 5 (meest voorkomende modules) en dan de 3e "standaard" met alle modules uit te lezen.
Afhankelijk wat de storing is kan ik dus kiezen welke ik laat lezen (scheelt ook veel tijd bij het draaien van de autoscan)
En natuurlijk is het schermvullende beeld een prettigere modus om mee te werken.
Maar, indien hij aan je wensen voldoet dan is voor die prijs natuurlijk geen bult gevallen.
Theo
De mogelijkheden zijn dan ook vrij beperkt. Ik ben al vrij snel overgegaan op het VCDS programma via een laptop waarbij wel alle modules herkent worden, je kunt de gegevens opslaan en later uitprinten. Ook kun je b.v. in het programma wijzigingen aanbrengen (ik heb b.v. bij de "autoscan" functie de A2 bovenaan gezet en deze ook nog eens aangepast qua uit te voeren zoekfuncties, ik heb er nu 3 mogelijkheden van gemaakt, 1e een heel korte met maar 3 modules te lezen, de 2e "basis" met een stuk of 5 (meest voorkomende modules) en dan de 3e "standaard" met alle modules uit te lezen.
Afhankelijk wat de storing is kan ik dus kiezen welke ik laat lezen (scheelt ook veel tijd bij het draaien van de autoscan)
En natuurlijk is het schermvullende beeld een prettigere modus om mee te werken.
Maar, indien hij aan je wensen voldoet dan is voor die prijs natuurlijk geen bult gevallen.
Theo
- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
Hij past in mijn zak en ik zou wel willen rommelen via een Windows based laptop ,maar bij mij thuis draai ik alles met Apple en daar is die software niet geschikt voor.
En tuurlijk kun je niet de hele wereld verwachten voor 17€ ,maar voor de eerste informatie behoeften voldoet hij prima.
Misschien binnenkort toch maar eens kijken of ik van mijn werk een oude laptop over kan nemen.
En tuurlijk kun je niet de hele wereld verwachten voor 17€ ,maar voor de eerste informatie behoeften voldoet hij prima.
Misschien binnenkort toch maar eens kijken of ik van mijn werk een oude laptop over kan nemen.
- Thck
[
(overigens heb ik ook speciaal voor het VCDS via Marktplaats een goedkoop laptopje aangekocht, hoeft niet veel te kunnen, alleen het VCDS en Word erop en er moet een USB aansluiting opzitten).
Theo
Dit probleem is vrij simpel op te lossen door een WindowsXP-life versie op een USB-stick te zetten en deze in geval je het programma moet gebruiken even te installeren.Hij past in mijn zak en ik zou wel willen rommelen via een Windows based laptop ,maar bij mij thuis draai ik alles met Apple en daar is die software niet geschikt voor.
(overigens heb ik ook speciaal voor het VCDS via Marktplaats een goedkoop laptopje aangekocht, hoeft niet veel te kunnen, alleen het VCDS en Word erop en er moet een USB aansluiting opzitten).
Theo
Een netbookje van 10" zou hiervoor ideaal zijn. Kosten nieuw al geen spreekwoordelijke drol, dus op Marktplaats heb je er voor een appel en een ei eentje.Thck schreef:[Dit probleem is vrij simpel op te lossen door een WindowsXP-life versie op een USB-stick te zetten en deze in geval je het programma moet gebruiken even te installeren.Hij past in mijn zak en ik zou wel willen rommelen via een Windows based laptop ,maar bij mij thuis draai ik alles met Apple en daar is die software niet geschikt voor.
Theo
Andere mogelijkheid zou kunnen zijn om VMWare te installeren op je Apple [even aangenomen dat het een notebook betreft, anders is het niet ideaal natuurlijk] en via een Virtuele Machine Windows te installeren en te runnen. Enige vraag is of de "overbrugging" van je USB-kabel fysiek naar je virtuele Windows-omgeving op deze manier naar behoren functioneert.
Heb het zelf op een ouder Acer-tablet/notebookje staan.