CD opbergbox verkocht

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
duitse degelijkheid

17 jul 2012, 19:19 0 x

Ja....nog bedankt Rens
Rens 79

17 jul 2012, 20:28 0 x

Ja.......sorry,maar wie het eerst roept hou hem voor me vast, is voor mij de koper.
duitse degelijkheid

19 jul 2012, 19:14 0 x

Er stond dus wel een foto ! maar meneer rens heeft als ''moderator " met mijn berichtjes lopen rommelen....
Mij zie je hier dus niet meer !!
Dit bericht zal hij ook wel weghalen........

Succes iedereen.......maar pas op !!!
Ben_3L

19 jul 2012, 20:08 0 x

[quote="duitse degelijkheid"]Er stond dus wel een foto ! maar meneer rens heeft als ''moderator " met mijn berichtjes lopen rommelen....
Mij zie je hier dus niet meer !!
Dit bericht zal hij ook wel weghalen........

Succes iedereen.......maar pas op !!![/quote]

Tjonge, jammer.. ik begrijp dat je teleurgesteld bent, maar kan me goed in Rens verplaatsen wat betreft "wie het eerst komt, wie het eerst maalt". Of het nu Marktplaats, Ebay, een rommelmarkt of een forum betreft om het even.

Meer ontopic: vind zo'n box echt niet "antiek", zoals Theo stelt. Meer een leuke gimmick die zeldzaam schijnt te worden (heb ik ergens gelezen ooit, weet niet meer precies waar).

Mocht iemand nog een origineel "bakje" hebben voor dezelfde plaats hoor ik het graag. Bij mij mist er een clipje waardoor het bakje niet helemaal vast zit.
Rens 79

19 jul 2012, 22:54 0 x

Goedeavond Heren en Dames ook,

Wil hier toch even op reageren,

Ton heeft waarschijnlijk zelf de foto verwijderd,en schuift het nu in mijn schoenen,mijn naam is dan wel geen haas maar ik heb niets verwijderd.
Wat hij zeker wel verwijderd heeft is, dat hij Ton mij een loser op het forum noemde, maar heeft hier denk ik na tot 10 geteld te hebben, dat weer verwijderd.
Dit bericht heeft er maar kort gestaan,en ik denk dan ook dat haast niemand dit gelezen heeft.
Heb Ton daar een pb over gestuurd,met dat hij zulke uitlatingen beter per pb aan mijn adres kan sturen.

Ton vroeg in een vorige bericht of het zou passen (cd-box) en heb hem daar een antwoord op gegeven en zelfs de box opgemeten.
Tot Joris een bericht achterliet met van hou hem voor mij vast,wie het eerst roept mijn is voor mij de koper.
Ik weet niet wat hier verkeerd aan is...........
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

20 jul 2012, 12:23 0 x

De reactie van Ton laat duidelijk zien dat hij enigzins gefustreerd is door het feit dat hij ernaast heeft gegrepen.

Om nu achteraf met modder te gaan gooiën vind ik op zijn zachts gezegd heel erg kinderachtig!

Beter ware het geweest zijn verlies gewoon als een vent te accepteren.
Gesloten