nieuwe aanbieding
Maar Eric, Je moet toch een beetje op de hoogte blijven van het aanbod ?
Kijk iedere ochtend ff op www.gaspedaal.nl
Ik wil graag nog wel even A2 blijven rijden.
Ben altijd op jacht naar een betaalbare A2 met weinig KM's én met alle leuke toeters en bellen (mistlampen, ribbelgril, concert 2, mooie kleur, Fis, OSS (werkend) dubbele bagagebodem bouwjaar niet ouder dan 2004) Heb overigens bij www.mobile.de paar mooie exemplaren gezien. Import uit Duitsland is fluitje van een cent lees ik op dit forum maar dan moet ik mijn huidige A2 eerst zelf zien te verkopen want 2 A 2's kan bruin niet trekken en ook de afstand moet behapbaar zijn.
Ritje naar zuid duitsland is wel leuk maar dan moet je er zeker van zijn dat je de gevonden A2 gaat kopen... en dat weet je pas als je hem gezien en gereden hebt.
groet
Hans (audietje)
Kijk iedere ochtend ff op www.gaspedaal.nl
Ik wil graag nog wel even A2 blijven rijden.
Ben altijd op jacht naar een betaalbare A2 met weinig KM's én met alle leuke toeters en bellen (mistlampen, ribbelgril, concert 2, mooie kleur, Fis, OSS (werkend) dubbele bagagebodem bouwjaar niet ouder dan 2004) Heb overigens bij www.mobile.de paar mooie exemplaren gezien. Import uit Duitsland is fluitje van een cent lees ik op dit forum maar dan moet ik mijn huidige A2 eerst zelf zien te verkopen want 2 A 2's kan bruin niet trekken en ook de afstand moet behapbaar zijn.
Ritje naar zuid duitsland is wel leuk maar dan moet je er zeker van zijn dat je de gevonden A2 gaat kopen... en dat weet je pas als je hem gezien en gereden hebt.
groet
Hans (audietje)
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb vorig jaar ook de overweging gemaakt om een andere A2 te kopen, toch besloten om met de huidige door te blijven rijden, heb er namelijk geen enkele storing inzitten en hij rijdt probleemloos. Als de A2 niet zo,n aparte auto was en ook niet van alluminium, had ik hem allang weggedaan. Ik zie ook steeds meer A2,s benzine met zeer hoge km standen van ruim boven de 2 ton. Qua reinheid van het interieur durf ik mijn A2 naast veel jongere a2,s neer te zetten. Ook omdat sleutelen (tot op zekere hoogte) een hobby van me is, was ook een reden om hem te houden. Je weet dan wel dat er onkosten gaan aankomen, laatste jaar ong. €1000,- (nieuwe distributieriem, achter schokbrekers, accu, nieuwe carterontluchting, lekkage aandrijfas.) Ik heb afgelopen week de nieuwe voorschokbrekers binnen gekregen (bilstein B4) Voor de rest voorzie ik de eerste tijd geen problemen. Ik wil wel eens bij Carglass navragen wat een nieuwe voorruit kost. Verder overweg ik de schakelaars voor de ramen te voorzien van nieuwe deze zijn dan voorzien van alluminium accenten, ze zijn origineel van Audi ken er helaas geen prtsnr van. staan op Ebay.de
Gr en succes met zoeken. Eric
Gr en succes met zoeken. Eric
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik neem aan dat je de beste aanbieding wel voor
jezelf houdt ....
grt. Peter
jezelf houdt ....

grt. Peter
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Als ik echt iets zeer interessants en behapbaars zie ga ik natuurlijk eerst zelf op jacht.
Als het uiteindelijk niet door gaat ben ik niet te beroerd om mijn belevenissen met het volledige forum te delen.
Dat heb ik al eens eerder gedaan.
groet
Hans

Als het uiteindelijk niet door gaat ben ik niet te beroerd om mijn belevenissen met het volledige forum te delen.
groet
Hans
[quote="audietje"]Het zoeken op zich is ook al leuk.[/quote]
Yeah that!
[quote="audietje"]Oud spreekwoord: "Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak" alhoewel dat voor een A2 niet opgaat. :roll:[/quote]
Dat ook! Het is iedere keer weer lekker om in te stappen en te rijden. Of er gewoon maar naar te kijken. Voor vrijwel elke andere auto zou ik ook rationeel naar jongere vervanging zoeken. Bij de A2 is dat veel minder nodig doordat hij niet roest (ja, ik had een Golf 3... :roll: ) en door het unieke concept (gelijkwaardige vervanging kan bijna alleen door een jongere A2). Doordat er aan de A2 over de looptijd maar weinig is gewijzigd, koop je een jongere eigenlijk alleen maar omdat er minder kilometers op staan, of evt. voor de opties of de kleur.
Hoewel ik het leuk vind om af en toe te kijken wat er te koop staat, blijf ik voorlopig nog wel rijden in onze grijze
met de zwakste
motorisering. Ik weet wat ik heb, en dat voldoet prima. Bij een nieuwe is dat toch telkens weer afwachten (schade/beschadigingen, benodigde reparaties, olieverbruik). En wat opties betreft, op OSS en een driezits achterbank na kan ik vrijwel alles nog inbouwen.
Yeah that!
[quote="audietje"]Oud spreekwoord: "Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak" alhoewel dat voor een A2 niet opgaat. :roll:[/quote]
Dat ook! Het is iedere keer weer lekker om in te stappen en te rijden. Of er gewoon maar naar te kijken. Voor vrijwel elke andere auto zou ik ook rationeel naar jongere vervanging zoeken. Bij de A2 is dat veel minder nodig doordat hij niet roest (ja, ik had een Golf 3... :roll: ) en door het unieke concept (gelijkwaardige vervanging kan bijna alleen door een jongere A2). Doordat er aan de A2 over de looptijd maar weinig is gewijzigd, koop je een jongere eigenlijk alleen maar omdat er minder kilometers op staan, of evt. voor de opties of de kleur.
Hoewel ik het leuk vind om af en toe te kijken wat er te koop staat, blijf ik voorlopig nog wel rijden in onze grijze

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="audietje"]Als ik echt iets zeer interessants en behapbaars zie ga ik natuurlijk eerst zelf op jacht.
groet
Hans[/quote]
Ik kijk zelf ook nog wel eens op internet. Meer bedoeld als bevestiging dat de aankoop goed is geweest
dan dat ik iets anders wil.
Na het boodschappen doen hoef ik in ieder geval nooit te zoeken naar mijn auto. Mijn brandweerautootje valt genoeg op tussen het grijze eenheidsblik ...
In dat opzicht is de missie geslaagd.
Een FSI zou wel leuk zijn, maar dan wel een Colour Storm en die zijn in Nl. nooit geleverd.
Een OSS zou ook wel leuk zijn (vorige auto was een cabrio) maar gezien het risico op problemen ermee toch maar niet ...
Dus gewoon maar lekker doorrijden en genieten .. 8-)

groet
Hans[/quote]
Ik kijk zelf ook nog wel eens op internet. Meer bedoeld als bevestiging dat de aankoop goed is geweest

Na het boodschappen doen hoef ik in ieder geval nooit te zoeken naar mijn auto. Mijn brandweerautootje valt genoeg op tussen het grijze eenheidsblik ...
In dat opzicht is de missie geslaagd.
Een FSI zou wel leuk zijn, maar dan wel een Colour Storm en die zijn in Nl. nooit geleverd.
Een OSS zou ook wel leuk zijn (vorige auto was een cabrio) maar gezien het risico op problemen ermee toch maar niet ...
Dus gewoon maar lekker doorrijden en genieten .. 8-)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="audietje"]Als ik echt iets zeer interessants en behapbaars zie ga ik natuurlijk eerst zelf op jacht.
groet
Hans[/quote]
Bijgaand zo'n aanbieding die ik jullie niet wil onthouden.
A2 met leuke km stand en de goede accessoires bouwjaar 2004. Aangeboden door audi dealer als "plus occasion". Wetzlar vv. is goed te doen op één dag. Als je geen garantie behoeft en niks hebt in te ruilen (dat wordt lastig met een Ned. auto denk ik) gaat er nog 500 euri van de prijs af. Niks mis met een mooie zilvermetallic maar daar zijn er al zoveel van :lol:
groet
audietje (Hans)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... eage=50000

groet
Hans[/quote]
Bijgaand zo'n aanbieding die ik jullie niet wil onthouden.
A2 met leuke km stand en de goede accessoires bouwjaar 2004. Aangeboden door audi dealer als "plus occasion". Wetzlar vv. is goed te doen op één dag. Als je geen garantie behoeft en niks hebt in te ruilen (dat wordt lastig met een Ned. auto denk ik) gaat er nog 500 euri van de prijs af. Niks mis met een mooie zilvermetallic maar daar zijn er al zoveel van :lol:
groet
audietje (Hans)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... eage=50000