Originele dakdragers en dakkoffer TE KOOP

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

31 jul 2012, 11:41 0 x

Zo Okumaatje, jouw vrouw heeft het thuis dus ook allemaal te zeggen wat er gebeurd!

Sjors
Hoi Sjors,
Waarom zou het bij ons anders zijn dan bij jou :?: :lol: :mrgreen:

Theo
jmkoole

31 jul 2012, 12:03 0 x

Haha, mijn vrouw vindt de A2 1.2 TDI een fijn autootje, maar zit op vakantie ook liever in de A4.
Het is ook alsof je appels met peren vergelijkt; rijden in een A2 van 840 kg of een A4 van 1640 kg.
Over auto's kopen... Ik ben meestal de initiatiefnemer om een andere auto te kopen. Toch gaat het er bij ons heel democratisch aan toe. Ik zoek de auto uit en zij keurt 'm goed. Moet dus absoluut rekening houden met haar wensen/eisen. Paar tips die het altijd goed doen:
- deze auto is een stuk zuiniger, het bespaart ons zeker x euro per jaar
- deze auto is veel geschikter als caravantrekker
- aan onze huidige auto komen veel kosten binnenkort; beurt, banden, onderdeel y moet vervangen etc.
- een zwaardere auto is veel veiliger als je een aanrijding krijgt
- een lichtere auto is veel zuiniger
- piet/klaas/jan (autokenner) zegt ook dat het verstandig is om deze auto in te ruilen
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
j.hoeben1

31 jul 2012, 14:58 0 x

[quote="Okumaatje"]
Ik mag alleen geen witte, rode of groene van haar kopen en er mag geen lederen interieur in zitten. Voor de rest laat ze mij helemaal vrij.[/quote]

Ik heb een vrouw die helemaal niets met een auto heeft. Ik meen dat wat de interesse van onze vrouwen betreft voor auto's we dit al eens op dit forum besproken hebben. Die van mij is in onze 37 jaren huwelijk (hoe is het mogelijk 8-) ) nog nooit ja echt nooit mee geweest als er een andere auto gekocht ging worden. Is van ene kant wel makkelijk. Maar als je er mee thuis kwam en ze was met iets bezig maakte ze eerst haar werk af voordat ze ging kijken. Toen ik met de A2 thuis kwam vond ze alleen de kleur mooi. Ik moet soms lachen, kom je op een parkeerplaats terug bij de auto kan ze hem gewoon voorbij lopen en als ik dan roep zou je deze eens nemen zegt ze vlot is dat onze auto :( :cry: 8-) :roll: . Tja van dat soort heb je ze ook :!: :? :roll:

Gr. Sjors
Thck

31 jul 2012, 17:52 0 x

Dan is het bij mij dus anders, mijn vrouw is zeker wel geïnteresseerd in auto's en kent veel merken en modellen die die merken hebben, ze kan zelfs aan het nummerbord zien van welk bouwjaar de auto is en of deze b.v. is ingevoerd (dat kunnen veel kerels nog niet eens!! :lol: )

Ze heeft echter wel een uitgesproken mening als het gaat om "welke auto er wordt aangekocht" Indien het geen Audi is dan komen er niet echt veel in aanmerking (hooguit de VW touareq) :mrgreen: .

Theo
Rens 79

01 aug 2012, 00:07 0 x

Dan is het bij mij dus anders, mijn vrouw is zeker wel geïnteresseerd in auto's en kent veel merken en modellen die die merken hebben, ze kan zelfs aan het nummerbord zien van welk bouwjaar de auto is en of deze b.v. is ingevoerd (dat kunnen veel kerels nog niet eens!! )

Das niet zo gek als je man Theo heet :lol: :lol:
Rens 79

01 aug 2012, 00:12 0 x

Vanavond stond ik naast een Duitse A6 avant maar wat een mooie bak is dat zeg.
Niets ten nadele van de A2 maar mijn volgende wordt een A......
Thck

01 aug 2012, 12:46 0 x

[quote="Rens 79"]Vanavond stond ik naast een Duitse A6 avant maar wat een mooie bak is dat zeg.
Niets ten nadele van de A2 maar mijn volgende wordt een A..6....[/quote]

Op dit forum is dit "vloeken in de kerk" :lol:
overigens, je kunt dan beter beginnen met de A4, is ook best wel acceptabel, en ik spreek uit ervaring :P
Theo
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 aug 2012, 13:07 0 x

[quote="Thck"][quote="Rens 79"]Vanavond stond ik naast een Duitse A6 avant maar wat een mooie bak is dat zeg.
Niets ten nadele van de A2 maar mijn volgende wordt een A..6....[/quote]

Op dit forum is dit "vloeken in de kerk" :lol:
overigens, je kunt dan beter beginnen met de A4, is ook best wel acceptabel, en ik spreek uit ervaring :P
Theo[/quote]

Waar moet dat heen, als zelfs 2 van de 3 moderators beginnen te twijfelen aan onze A2'tjes .... :?

even ontopic: Okumaatje wil nog steeds zijn spullen verkopen.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Thck

01 aug 2012, 18:10 0 x

Waar moet dat heen, als zelfs 2 van de 3 moderators beginnen te twijfelen aan onze A2'tjes ....
Even corrigeren :D , ik twijfel totaal niet aan de A2, maar zoals ik al eerder zei, "je moet de kerk wel in het midden laten", en indien er gekeken wordt naar b.v. comfortabel rijden ja dan kun je nog zo'n A2 fan zijn, maar tegen een auto als de A4 (of zoals Rens opmerkte de A6) moet hij het dan toch echt afleggen :!:

Je mag daarom de A2 niet met deze auto's gaan vergelijken maar met andere modellen in dezelfde klasse en dan staat hij (ook bij mij) met stip bovenaan :P

Maar indien je zoals ik in de bevoorrechte positie bent dat je zowel een A2 als een A4 hebt dan ga je van beide auto's de fijne zaken waarderen en heb je soms wel eens de neiging om ze onderling te vergelijken en dat is natuurlijk niet eerlijk t.o.v. de A2

Theo
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 aug 2012, 20:56 0 x

@Theo,

Die opmerking was meer een kwinkslag van mij ;) , je moet idd. de A2 niet met een auto
in een grotere klasse vergelijken.
Qua gewicht is ie in zijn klasse in ieder geval onverslaanbaar ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Gesloten