de juiste banden
- floris schouten
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@zoop
dikke wielen man, die zou ik uiteindelijk ook wel op de mijne willen...
maar ja vind ze maar eens, die ook nog als nieuw zijn
banden maat ziet er wel oke uit zo, maar waarom geen 205...?
@pyro
ziet er erg strak uit, en lijkt dat de wielen de wiel kasten beter vullen dan 195/45
maar heb je nergens last met aanlopen?
dikke wielen man, die zou ik uiteindelijk ook wel op de mijne willen...
maar ja vind ze maar eens, die ook nog als nieuw zijn

banden maat ziet er wel oke uit zo, maar waarom geen 205...?
@pyro
ziet er erg strak uit, en lijkt dat de wielen de wiel kasten beter vullen dan 195/45
maar heb je nergens last met aanlopen?
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Nee hoor totaal geen last van aanlopen.
195/50 kwam het beste uit m.b.t rolomvang t.o.v de originele bandenmaat. Hiervoor zal er een set 17" 205/40 op, maar dat was verre van comfortable.
Dit zijn velgen van een audi TT (mk1), zijn nog wel te vinden voor een schappelijke prijs op ebay.
195/50 kwam het beste uit m.b.t rolomvang t.o.v de originele bandenmaat. Hiervoor zal er een set 17" 205/40 op, maar dat was verre van comfortable.
Dit zijn velgen van een audi TT (mk1), zijn nog wel te vinden voor een schappelijke prijs op ebay.
Van de velgen die Zoop heeft (16" turbine) staat in Dortmund een setje te koop incl banden en naafdoppen.
[quote="Romulus"]Van de velgen die Zoop heeft (16" turbine) staat in Dortmund een setje te koop incl banden en naafdoppen.[/quote]
600 km heen en terug om ze te gaan halen, daar zal ik deze namiddag eens moeten over nadenken :?
600 km heen en terug om ze te gaan halen, daar zal ik deze namiddag eens moeten over nadenken :?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Romulus"]Van de velgen die Zoop heeft (16" turbine) staat in Dortmund een setje te koop incl banden en naafdoppen.[/quote]
Hoe verhoudt zich het gewicht van deze velgen t.o.v. de standaard 15" 6-arm lichtmetalen velgen?
Ik heb zelf de 16" Turbinevelgen erop zitten en vindt de vering nogal hard, vooral bij
uithollingen overdwars op de snelweg ....
mvg Peter_Audi_A2
Hoe verhoudt zich het gewicht van deze velgen t.o.v. de standaard 15" 6-arm lichtmetalen velgen?
Ik heb zelf de 16" Turbinevelgen erop zitten en vindt de vering nogal hard, vooral bij
uithollingen overdwars op de snelweg ....
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot