Als het uiteindelijk niet door gaat ben ik niet te beroerd om mijn belevenissen met het volledige forum te delen.
Dat heb ik al eens eerder gedaan.
groet
Hans[/quote]
Bijgaand zo'n aanbieding die ik jullie niet wil onthouden.
A2 met leuke km stand en de goede accessoires bouwjaar 2004. Aangeboden door audi dealer als "plus occasion". Wetzlar vv. is goed te doen op één dag. Als je geen garantie behoeft en niks hebt in te ruilen (dat wordt lastig met een Ned. auto denk ik) gaat er nog 500 euri van de prijs af. Niks mis met een mooie zilvermetallic maar daar zijn er al zoveel van :lol:
groet
audietje (Hans)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... eage=50000[/quote]
Wat een ongelooflijke grijze muis-A2 is dit. Ik vind het niet mooi. Ik dacht even dat het zwart-wit foto's waren van het interieur. Werkelijk geen kleur te bekennen, stoelen grijs, dashboard grijs, alle kunststof delen grijs, kortom: vrijwel alles grijs. Gelukkig valt er nog iets roods te zien als de motor draait (helaas op de foto's staat alles uit). Het geheel komt op mij erg depri over. Zelf zou ik niet zo'n kleurloos interieur willen hebben. Doet aan de kwaliteit van deze auto natuurlijk niets af, maar in ieder geval niet "my cup of tea".