Verbruik Audi A2
- henkje
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zoals eerder in deze topic aangegeven ff een update over
Verbruik na beurt met bougies wissel. Ik had er eerlijk gezegd
Een hard hoofd in qua verbruik maar ik moet nu toegeven
Dat ik sindsdien nog niet eerder zo'n verbruik heb gehaald.
1:18,06 !!.vertrek morgen naar Spanje,dus ben zeer benieuwd.
Jullie horen nog van me!
Verbruik na beurt met bougies wissel. Ik had er eerlijk gezegd
Een hard hoofd in qua verbruik maar ik moet nu toegeven
Dat ik sindsdien nog niet eerder zo'n verbruik heb gehaald.
1:18,06 !!.vertrek morgen naar Spanje,dus ben zeer benieuwd.
Jullie horen nog van me!
- Rinus
[quote="zoop"]Ik rij nu 1 op 14,79
hock: Wil graag proberen bougies te vervangen. Wat is het verschil tussen de VLINE24 NGK en de BKUR6ET-10?[/quote]
De toko waar je ze haalt, zou je dat moeten kunnen vertellen.

De toko waar je ze haalt, zou je dat moeten kunnen vertellen.
[quote="zoop"]Ik rij nu 1 op 14,79
hock: Wil graag proberen bougies te vervangen. Wat is het verschil tussen de VLINE24 NGK en de BKUR6ET-10?[/quote]
het verschil is heel makelijk:
de v-line 24 is een voordeelverpakking van 4 x de bkur6et-10
( maar echt voordeliger is hij niet want je kunt meer korting krijgen op de bkur6et-10!! )

( maar echt voordeliger is hij niet want je kunt meer korting krijgen op de bkur6et-10!! )
[quote="mazzel"][quote="zoop"]Ik rij nu 1 op 14,79
( maar echt voordeliger is hij niet want je kunt meer korting krijgen op de bkur6et-10!! )[/quote]
Oh :lol:
Ik heb vanmiddag nieuwe bkur6et-10 geplaatst, dus ik ben benieuwd of ik binnenkort beter verbruik kan melden

( maar echt voordeliger is hij niet want je kunt meer korting krijgen op de bkur6et-10!! )[/quote]
Oh :lol:
Ik heb vanmiddag nieuwe bkur6et-10 geplaatst, dus ik ben benieuwd of ik binnenkort beter verbruik kan melden

- henkje
terug van vakantie in spanje.verbruik toch wat tegengevallen maar heeft zijn oorzaken.heb in totaal 4275 km greden in 3 weken.auto volgeladen met bagage(dat net klep nog dicht kan)met 5 inzittenden in bergachtig gebied(waarbij de a2 toch behoorlijk kwam aan het zweten)gemiddeld gebruik 1 op 14,1 , incl airco op koudste stand.maar let wel,dit zijn natuurlik geen normale omstandigheden,normaal haal ik met gemak 1 op 16.maar heeft de reis overleefd en dat zegt ook wel wat vindt ik.trouwens nog 1 liter olie totaal bijgevuld,waarvan ik ook niks van klagen over heb.zal binnenkort nog wat foto's posten van gespotte a2's in spanje,want daar hebben ze die ook!
[quote="henkje"]terug van vakantie in spanje.verbruik toch wat tegengevallen maar heeft zijn oorzaken.heb in totaal 4275 km greden in 3 weken.auto volgeladen met bagage(dat net klep nog dicht kan)met 5 inzittenden in bergachtig gebied(waarbij de a2 toch behoorlijk kwam aan het zweten)gemiddeld gebruik 1 op 14,1 , incl airco op koudste stand.maar let wel,dit zijn natuurlik geen normale omstandigheden,normaal haal ik met gemak 1 op 16.maar heeft de reis overleefd en dat zegt ook wel wat vindt ik.trouwens nog 1 liter olie totaal bijgevuld,waarvan ik ook niks van klagen over heb.zal binnenkort nog wat foto's posten van gespotte a2's in spanje,want daar hebben ze die ook![/quote]
Ook ik ben zojuist terug gekomen van een vakantie naar Oostenrijk ook bergachtig gebied,
klep ging ook net dicht,alleen met 3 personen en toch een verbruik van 1 op 17,2 gemiddeld over een totale afstand van 2650 km.
Ook airco aan,dat bergachtige gebied maakt niet zo veel uit lijkt mij,hij moet natuurlijk aardig aan de bak bij bergop maar bij bergaf is hij natuurlijk super zuinig.
Ook ik ben zojuist terug gekomen van een vakantie naar Oostenrijk ook bergachtig gebied,
klep ging ook net dicht,alleen met 3 personen en toch een verbruik van 1 op 17,2 gemiddeld over een totale afstand van 2650 km.
Ook airco aan,dat bergachtige gebied maakt niet zo veel uit lijkt mij,hij moet natuurlijk aardig aan de bak bij bergop maar bij bergaf is hij natuurlijk super zuinig.
Gisteren 290 km gereden over Nederlandse snelwegen (90-100 km/h, een enkele uitschieter naar 120) en wat binnenwegen met weinig verkeer. Geen airco nodig gehad. Daarna getankt zoals ik altijd doe (nog twee keer knijpen na de eerste keer afslaan, telkens even wachten). De teller bleef bij 13,65 liter steken. Gemiddeld 1:21,4. Zelfs als er een liter meer bij gepast had, was het nog 1:20 geweest... Nauwelijks representatief maar toch even leuk om te vermelden. Ik stond er zelf van te kijken...