[quote="audietje"]Welkom ! Mooie automobiel !
Ben benieuwd naar je dashboard lay-out
Kan het ff niet laten:
tuurlijk is ie nog steeds up to date;
tuurlijk zien andere modellen van dezelfde leeftijd er best al gedateerd uit;
tuurlijk denken leken(en niet leken) dat het een vrij jonge auto is.
een A twee VEROUDERT niet !
groet
audietje (Hans)[/quote]
Ik zal eens een foto plaatsen van mijn dash.
En het is inderdaad een tijdloos ontwerp, het gaat vast een klassieker worden! Dus over een paar jaar conserveren en in de opslag als een soort oudedagsvoorziening?
Hallo A2 Fans!
[quote="j.hoeben1"]Hoi Pieter454, Meestal zeg ik bij een nieuweling veel geluk met je karretje maar als ik zo jouw verhaal lees heb jij er nog niet zo veel geluk mee gehad. Zijn wel allemaal kleine onplezierige probleempjes maar toch. Misschien een gekke vraag maar heb je bij aankoop goed gecontroleerd of de km stand wel klopte! Je zou denken dat er meer km mee gereden zijn dan wat jij aangeeft. Wat de pijlstok betreft, ik vind het ook een kl.te ding maar dan gaat het alleen om het aflezen, Audi onwaardig 8-)! Ik heb hem nog nooit moeten vervangen. Vocht in de koplampen komt meer dan regelmatig voor en ik denk dat dit bij jouw ook wel weer terug komt in de herfst! Maar daar heeft Theo wat op bedacht en ik heb dat ook zo toegepast en heb er nooit meer een probleem mee gehad. Staat hier ergens op het forum. Heb de wagen al wat jaartjes en heb 1 keer een lamp moeten vervangen.
Gr Sjors[/quote]
Al met al vind ik het wel meevallen hoor. Je moet het verdelen over bijna 5 jaar en er staat een hele plezierige auto met karakter tegenover!
De auto is met NAP gekocht bij een Audi dealer als A-selectie auto dus als dat al niet meer te vertrouwen is....? 87K bij 3 jaar oud is voor een diesel best logisch lijkt mij.
Vocht in de koplampen heb ik slechts 1 herfst/winter gehad. 2 jaar geleden meen ik, niet meer teruggezien!
Gr Sjors[/quote]
Al met al vind ik het wel meevallen hoor. Je moet het verdelen over bijna 5 jaar en er staat een hele plezierige auto met karakter tegenover!
De auto is met NAP gekocht bij een Audi dealer als A-selectie auto dus als dat al niet meer te vertrouwen is....? 87K bij 3 jaar oud is voor een diesel best logisch lijkt mij.
Vocht in de koplampen heb ik slechts 1 herfst/winter gehad. 2 jaar geleden meen ik, niet meer teruggezien!