Leuke KM stand.Niet meegespoten deurhandels en spiegelkappen vallen niet op bij deze kleur.
Heeft echter geen leren stuur. Zo'n leren stuur is wel bijzonder plezierig. Geeft ook meer "feeling" met de auto tijdens het rijden. Of is dat suggestie mijnerzijds ?
Van de prijs kan nog wel wat af vind ik
groet
audietje
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=219256897
kennen we deze al ?
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tjee, ik dacht dat alle stuurtjes leer hadden...Niet dus. :o Lijkt me ook een nette auto, dubbele kofferbakbodem en thuisbrengertje erbij. Voor de rest niks speciaals erop. Dus ik ga met je mee, er mag wel wat van de prijs af. Wel het laatste bouwjaar, dat weer wel.
ja maar stel je hebt serieuze interesse, dan regel je toch een VAGCOM of je vraagt een collega forum lid die VAGCOM heeft mee te gaan om te bezichtigen en proef te rijden. wel zo leuk.
Ik heb tenminste begrepen dat je dan de daadwerkelijke KM stand kunt aflezen met VAGCOM.
groet
Hans
Ik heb tenminste begrepen dat je dan de daadwerkelijke KM stand kunt aflezen met VAGCOM.
groet
Hans
[quote="audietje"]ja maar stel je hebt serieuze interesse, dan regel je toch een VAGCOM of je vraagt een collega forum lid die VAGCOM heeft mee te gaan om te bezichtigen en proef te rijden. wel zo leuk.
groet
Hans[/quote]
Dat zou je kunnen doen. Misschien kunnen ze het wel in die garage want ze zijn al 50 jaar een VW garage! Maar wat natuurlijk ook leuk zou zijn een horde forumleden mee nemen die er verstand van hebben
.
Sjors
groet
Hans[/quote]
Dat zou je kunnen doen. Misschien kunnen ze het wel in die garage want ze zijn al 50 jaar een VW garage! Maar wat natuurlijk ook leuk zou zijn een horde forumleden mee nemen die er verstand van hebben

Sjors