Audi_gekkie : ik reed teveel om hem weg te doen en had al zoveel verdiend tov mijn mercedes E300 op LPG (1 op 6) dat ik die kosten maar heb weggestreept tegen het voordeel in tanken
@Foppe Hahah geen lucky luke inderdaad

.<div>De gangsteller heb ik bij jos laten doen en tegelijk de riem mee en de koppelingscilinder , toen had ik hem net. dat kostte me dan 1500 euro maar 2600 km later stond ik op de a16 op de linkerbaan in de spits en toen was de koppeling zelf klaar :-c De ANWB wilde me niet naar Dieverbrug slepen vanaf Breda dus heb ik hem bij een plaatselijke garage af laten leveren hier in de buurt, en die hebben hem voor 995 gerepareerd, arbeidsloon was alleen al 399 ex btw.Toen ik 15k later voor de apk grote beurt had staan heb ik gevraagd of ze de bakolie erbij konden verversen en kijken of daar gruis inzat want ik hoorde al een tijdje wat in de aandrijving en moest de radio steeds harder zetten

)Die garage zei we reviseren hem wel is ie morgen klaar daar kon ik geen nee tegen zeggen . 800 kostte die revisieset ex ,en dan weer de uurtjes ...
Ach je kunt het maar gehad hebben hé !
Hier staan ze neusje aan neusje : </div>